etweening

Το σχολικό έτος 2021-22 η Α΄ τάξη του Γυμνασίου Κλεινών Φλώρινας, στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning, συμμετέχει στην υλοποίηση του έργου «Γυναίκες του 1821» (https://twinspace.etwinning.net/189494/home) σε συνεργασία με οκτώ σχολεία: 7ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων, Β΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού, 2ο ΓΕΛ Πρέβεζας, 3ο ΓΕΛ Αργυρούπολης, Ειδικό Σχολείο Κωφών/Βαρήκοων Αργυρούπολης, 3ο ΓΕΛ Ρόδου, ΓΕΛ Αφάντου, Δημοτικό Σχολείο Μεγάλων Καλυβίων. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός είναι η Σοβιτσλή Αγάπη (ΠΕ02).

Συνημμένα:
Download this file (Γυναίκες του 1821.pdf)Γυναίκες του 1821.pdf[ ]98 kB
etweening

Το σχολικό έτος 2021-22 η Β΄ τάξη του Γυμνασίου Κλεινών Φλώρινας, στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning, συμμετέχει στην υλοποίηση του έργου «Παίζοντας μες στον χρόνο» (https://twinspace.etwinning.net/211225/home) σε συνεργασία με τρία σχολεία: Γυμνάσιο Αρμενίου, Γυμνάσιο Αλωνίων, Γυμνάσιο Κορινού. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί είναι: Σοβιτσλή Αγάπη (ΠΕ02) και Γεράσης Νικόλαος (ΠΕ02).

erasmus+

Αναφορικά με το με αριθμ. πρωτ. 880/14-02-2022 έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας με θέμα «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε κοινοπραξία κινητικότητας Erasmus+ KA1» σας ενημερώνουμε για τα παρακάτω:

eresmus 2021-27

Στο πλαίσιο υλοποίησης Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΚΑ2 με τίτλο "HOPE4schools – Health, openness and prosperity education for schools ”, στο οποίο η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχει ως εταίρος, καλούνται οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να λάβουν μέρος στην υλοποίησή του να συμπληρώσουν τη σχετική φόρμα συμμετοχής μέχρι την Τρίτη 15/02/2022 στη διεύθυνση:

https://forms.gle/xwaQbNcf3Qp2jJvT6

erasmus

 Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, αξιοποιώντας τον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ΤΠΕ Γρεβενών, θα υλοποιήσει το πρόγραμμα Erasmus+ DIG4Future- “Digital competencies, Inclusion and Growth for Future generations” για μαθητές που φοιτούν στα Γυμνάσια της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Erasmus+

Τη Δευτέρα και Τρίτη 24 και 25 Ιανουαρίου 2022 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η πρώτη εταιρική συνάντηση (kick-off meeting) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (κωδικός προγράμματος: 2021-1-FR01-KA220-VET-000024874) με τίτλο “Cooperation project on innovation on Augmented Reality (AR) in public works (CPIARPW)” (Πρόγραμμα Συνεργασίας για καινοτομία στην Επαυξημένη Πραγματικότητα στα δημόσια έργα).

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συνεργάζεται με πέντε οργανισμούς επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης από την Ιταλία, την Τουρκία και τη Γαλλία, που είναι και η συντονίστρια χώρα.  Η διάρκεια του προγράμματος είναι 22 μήνες (από 01 Νοεμβρίου 2021 έως 01 Αυγούστου 2023).

Erasmus+

Την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022 η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση με θέμα «Υποβολή προγραμμάτων Erasmus+ 2022». Στην τηλεσυνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι από σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και από υποστηρικτικές δομές εκπαίδευσης. Το θέμα της ενημέρωσης παρουσίασε η υπεύθυνη προώθησης των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Π.Δ.Ε. Δυτικής Μακεδονίας, κα Ευαγγελία Τριανταφύλλου.

 

Την Τετάρτη 22.12.2021 πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση στο πλαίσιο υλοποίησης του Διαπιστευμένου Σχεδίου Μαθησιακής Κινητικότητας ΚΑ1, Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Erasmus+ 2021 (2021-1-EL01-KA121-SCH-000020310) με διάρκεια υλοποίησης 15 μήνες (έως τον Δεκέμβριο 2022) και επιχορήγηση 86.522 ευρώ. Το εν λόγω πρόγραμμα πραγματοποιεί η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ως Συντονίστρια της Κοινοπραξίας με τη συμμετοχή 14 σχολικών μονάδων από όλες τις Π.Ε. Δυτικής Μακεδονίας. Την παρουσίαση του προγράμματος στα μέλη της Κοινοπραξίας ανέλαβε η Υπεύθυνη Προώθησης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας, Ευαγγελία Τριανταφύλλου.

Free Joomla Lightbox Gallery
Erasmus+

Στο πλαίσιο υλοποίησης Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΚΑ2 με τίτλο "Cooperation project on innovation on Augmented Reality (AR) in public works", στο οποίο συμμετέχει ως εταίρος η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, καλούνται τα ΕΠΑΛ ή Εργαστηριακά Κέντρα που επιθυμούν να πάρουν μέρος στην υλοποίηση του έργου να συμπληρώσουν τη φόρμα συμμετοχής στη διεύθυνση 

https://forms.gle/jkKRZ7ZpfHxUGDWP9

Στόχος προγράμματος/Τελικό προϊόν: Ο σχεδιασμός εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα που θα δημιουργηθεί ως αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ μαθητών. Η εφαρμογή θα αποσκοπεί στην απεικόνιση των υπόγειων δικτύων (παροχή νερού, φυσικό αέριο, ηλεκτρικό ρεύμα, τηλεπικοινωνίες). Η εφαρμογή θα χρησιμοποιείται με σκοπό να ενημερώνονται οι χειριστές πριν την κατασκευή τάφρων ή εκτέλεση χωματουργικών εργασιών κατά την διάρκεια οποιασδήποτε εργασίας.

Έργο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το σχολείο που θα επιλεγεί είναι η ψηφιακή παρουσία του προγράμματος (ονοματοδοσία, λογότυπος, ενημερωτικά έντυπα) και η δημοσιοποίησή του.

LED

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, στα πλαίσια του Έργου LED, το οποίο  χρηματοδοτείται από Εθνικούς Πόρους της Ελλάδας και της Αλβανίας και από το Πρόγραμμα Interreg IPA II CBC “Ελλάδα – Αλβανία 2014 – 2020”, υλοποίησε το παραδοτέο της Εκστρατείας Κοινωνικής Ευαισθητοποίησης και Ενημέρωσης «Για ένα ενεργειακά βιώσιμο μέλλον» πραγματοποιώντας δύο Εκδηλώσεις στα Γρεβενά και στη Φλώρινα.

Υποκατηγορίες

digitAll

Η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το School Education Gateway «Έρευνα για την ηλεκτρονική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση» η διαδικτυακή διδασκαλία αποτέλεσε πρακτική διδασκαλίας για πάνω από το 66% των εκπαιδευτικών και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αυτή η κατάσταση θα προκαλέσει αλλαγές στην εκπαίδευση στο μέλλον. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μια προκαταρκτική έρευνα μεταξύ δασκάλων, γονέων και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα, δείχνοντας ότι η πλειοψηφία των γονέων απέδωσε την ανάγκη για πρόσθετη υποστήριξη στην έλλειψη σαφών οδηγιών, στις χαμηλές ψηφιακές δεξιότητες και στην ανάγκη για κοινωνικές επαφές. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς έδωσαν έμφαση στην αυτονομία που προωθείται μέσω της διαδικτυακής μάθησης.

Πολλοί εκπαιδευτικοί και σχολεία προσπαθούν να προσφέρουν λύσεις συμπερίληψης όλων των μαθητών τους, αλλά το ψηφιακό περιεχόμενο και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απαιτούν νέες προσαρμογές και δεξιότητες. Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν υποστήριξη τόσο για την απόκτηση των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων για την εφαρμογή ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και για τη δημιουργία και οργάνωση αυτών των ψηφιακών μαθημάτων και περιεχομένου με τον πιο συμπεριληπτικό δυνατό τρόπο. Στόχος αυτού του έργου είναι να παρέχει καθοδήγηση και κατάρτιση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας έως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην προσαρμογή του ψηφιακού περιεχομένου στους μαθητές τους με συγκεκριμένες μαθησιακές ανάγκες.

Οι πόροι του έργου θα επικεντρωθούν στην παιδαγωγική της συμπερίληψης και την προσαρμογή του περιεχομένου του διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού. Αρκετά έργα προσφέρουν πολύτιμους καταλόγους εργαλείων ή προωθούν ευκαιρίες δικτύωσης για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα εκπαίδευσης πρόθυμα να μοιραστούν τους πόρους και τις καλές πρακτικές τους για τη διαδικτυακή εκπαίδευση.

 

Τα προϊόντα του έργου είναι τα παρακάτω:

  • Οδηγός για τις ανάγκες ψηφιακής προσαρμογής (Guide)
  • 50 Φύλλα πρακτικής προσαρμογής (Practical Adaptation Sheets)
  • Eργαλειοθήκη (toolbox)
  • 50 Εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials)
  • 10 Λίστες ελέγχου προσαρμογής (Adaptation Checklists)
  • 50 φύλλα εργασίας (Worksheets)

climateHope4sch

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχει ως εταίρος στο πρόγραμμα Erasmus+ “Climate Change in classroom and beyond” (από 01/09/2020 έως τις 31/08/2023).  Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης φορείς της Τουρκίας, Βουλγαρίας και Ιταλίας και συντονίστρια χώρα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο.

Με αφετηρία τη διαπίστωση ότι η κλιματική αλλαγή έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την οικονομία και την ανθρώπινη υγεία, καθώς και συμπεράσματα ερευνών σχετικά με τη θετική επίδραση της εκπαίδευσης πάνω στην καλλιέργεια θετικών συμπεριφορών των μαθητών σε περιβαλλοντικά θέματα, το πρόγραμμα “Culture Change in classroom and beyond” στοχεύει να:

  • καλλιεργήσει θετικές συμπεριφορές και να ωθήσει τους μαθητές να αναλάβουν ενεργή στάση στην προστασία του περιβάλλοντος
  • βοηθήσει τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τις διαφορές που υφίστανται μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα
  • καλλιεργήσει στους μαθητές δεξιότητες ζωής που θα τους επιτρέψουν να συμμετάσχουν αποτελεσματικά στο πρόγραμμα
  • βελτιώσει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών και τις γλωσσικές τους ικανότητες στη χρήση ξένων γλωσσών

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

  • υλοποίηση προγράμματος etwinning με το ίδιο θέμα
  • έρευνα των γνώσεων των μαθητών πάνω στην κλιματική αλλαγή
  • δημιουργία προωθητικού υλικού (ενημερωτικό φυλλάδιο)
  • δράσεις διάχυσης του προγράμματος και των αποτελεσμάτων του στην τοπική κοινότητα
  • δημιουργία ECOTEAMS και ERASMUS+ CORNERS στο σχολείο

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος  προβλέπεται η συμμετοχή 3 μαθητών/μαθητριών και των συνοδών τους σε LEARNING, TEACHING & TRAINING ACTIVITY (LTTA) στη Βουλγαρία, διάρκειας 7 ημερών. Στη δραστηριότητα θα συμμετέχουν ισάριθμες ομάδες από όλους τους εταίρους του προγράμματος.