erasmus+

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας προσκαλεί τις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας στις παρακάτω ενημερωτικές τηλεσυναντήσεις:

Α. «Πώς εγγράφω τον οργανισμό μου στο σύστημα εγγραφής οργανισμών Erasmus+», την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022 στις 11:00.

Για τη σύνδεσή σας ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://zoom.us/j/95154137278

 

Β. «Διαπίστευση Erasmus+ 2021-2027», την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022 στις 12:30.

Για τη σύνδεσή σας χρησιμοποιήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://zoom.us/j/95211748877

Δείτε τις συνημμένες προσκλήσεις.

erasmus+

Στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο "Games for tolerance - T-Games" (κωδικός προγράμματος: 2020-1-BG01-KA201-079206), η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το ΚΜΟΠ – Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας σας προσκαλούν σε εκδήλωση ενημέρωσης με θέμα:


"T-Games: εκπαιδευτικά παιχνίδια για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση"

Συνημμένα:
Download this file (Πρόγραμμα εκδήλωσης.pdf)Πρόγραμμα εκδήλωσης.pdf[ ]885 kB

eresmus 2021-27

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε προπαρασκευαστική επίσκεψη στην πόλη Bialystok της Πολωνίας από τις 16 έως τις 19 Μαΐου 2022 στο πλαίσιο υλοποίησης του Διαπιστευμένου Σχεδίου Κινητικότητας 2021 – Σχολική Εκπαίδευση (2021-1-ELOl-KA121-5CH-000020310).  Το πρόγραμμα με τίτλο «Ολιστική προσέγγιση της βιώσιμης ανάπτυξης στην εκπαίδευση» .

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.

Erasmus+

Το χρονικό διάστημα 18 έως 22 Μαΐου 2022 το Δημοτικό Σχολείο Λευκοπηγής είχετην τιμή και τη χαρά να υποδεχτεί εκπαιδευτικούς από τέσσερα Ευρωπαϊκά σχολείαστο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus +. H επίσκεψη αυτή αποτελεί την τρίτηκινητικότητα των σχολείων-εταίρων της στρατηγικής σύμπραξης Erasmus+ 2019-1- UK01-KA229-061892 με τίτλο «I speak for rights». Σκοπός του έργου είναι ηγνωριμία των μαθητών και μαθητριών με την Χάρτα των Δικαιωμάτων του Παιδιούτης UNICEF, η ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τα δικαιώματά τους και ηανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της ιδιότητας του πολίτη του κόσμου μέσααπόσυνεργατικές δραστηριότητες μεταξύ των σχολείων των χωρών που συμμετέχουν. Συγκεκριμένα επισκέφθηκαν στο σχολείο μας δέκα εκπαιδευτικοί από ταεξήςσχολεία: Ysgol Gynradd Gymraeg Tirdeunaw (συντονιστικό σχολείο) και Ysgol
Gymraeg Parc y Tywyn της Ουαλίας, Saint Mary’s National Boys’ School τουΔουβλίνου και το Vehmasmäen Koulu της Φιλανδίας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.

MEDIA SMARTS

Την Τετάρτη και Πέμπτη 4 και 5 Μαΐου 2022 αντίστοιχα πραγματοποιήθηκε στο Ταλλίν της Εσθονίας η δεύτερη συνάντηση μεταξύ των εταίρων στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (κωδικός προγράμματος: 2020-1-FR01-KA226-SCH-095287) με τίτλο “Media Smarts”.

 

Free Joomla Lightbox Gallery
erasmus+

Δελτίο τύπου του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης, που αφορά τη συμμετοχή στο πρόγραμμα erasmus+ με τίτλο "Active kids for a better future".

Δείτε το συνημμένο δελτίο τύπου!

HOPE4Schools

Το έργο HOPE4Schools, με στόχο την εκπαίδευση για την υγεία, την εξωστρέφεια και την ευημερία στα σχολεία, συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του προγράμματος Erasmus+. και έχει διάρκεια 24 μήνες, από 01.01.2022 έως 31.12.2024. 

Το πρόγραμμα στοχεύει να:

  • εξοπλίσει το προσωπικό των σχολείων, τους μαθητές και τις ΜΚΟ με σχετικές πληροφορίες προκειμένου να αναπτύξουν νέες ικανότητες: κατανόηση της ψυχικής υγείας, βελτίωση της επικοινωνίας για την υγεία, ανθεκτικότητα και διαχείριση του άγχους μέσω κατάρτισης και εργαστηρίων με τη χρήση του αποθετηρίου.
  • παρέχει στο προσωπικό των σχολείων, τους εκπαιδευτές και τους γονείς συμβουλές για το πώς να μιλήσουν με τους μαθητές για την Covid-19, την ψυχική υγεία και την ευημερία, μέσω διαδραστικών ψηφιακών εργαλείων.
  • αγκαλιάσει νέες εκπαιδευτικές και μαθησιακές διαδικτυακές μεθόδους (διαδικτυακές πηγές του αποθετηρίου και παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών) με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών (Kahoot, Jamboard, Nearpod, Padlet, Canva, Mentimeter κ.λπ.) και να εξοικειώσει τους εκπαιδευτές, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με αυτές.
  • αναπτύξει ολιστική διαθεματική κουλτούρα ευημερίας σε όλο το σχολείο και να ενθαρρύνει τη σχολική βελτίωση με την ενσωμάτωση μεθοδολογίας για την ευημερία στη στρατηγική του σχολείου και την ανάπτυξη συγκεκριμένου σχεδίου δράσης.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το συνημμένο αρχείο.

Συνημμένα:
Download this file (Newsletter_1 _HOPE4Schools GR.pdf)Newsletter_1 _HOPE4Schools GR.pdf[ ]665 kB
eresmus 2021-27

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συνεργάζεται με τον φορέα Association FenêtreS από τη Γαλλία για την υλοποίηση σεμιναρίου με θέμα "Adapting young people to other cultures". Στο σεμινάριο, που θα πραγματοποιηθεί στη Μασσαλία της Γαλλίας από τις 23 έως τις 26 Μαΐου 2022, θα πάρουν μέρος τρεις εκπαιδευτικοί από την ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το συνημμένο έντυπο "Infopack Training Marseille".

Όσοι εκπαιδευτικοί της ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή, παρακαλούνται να συμπληρώσουν τη συνημμένη αίτηση (στα αγγλικά) και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. το αργότερο έως την Τρίτη 03.05.2022.

ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Στόχος αυτού του προγράμματος Erasmus+ είναι να καθοδηγήσει και να ενδυναμώσει τους εκπαιδευτικούς από το δημοτικό έως το γυμνάσιο στην προσαρμογή του ψηφιακού περιεχομένου στους μαθητές με ειδικές ανάγκες.

Συνημμένα:
Download this file (Digitall Flyer GR 2.pdf)Digitall Flyer GR 2.pdf[ ]2629 kB

Υποκατηγορίες

Η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το School Education Gateway «Έρευνα για την ηλεκτρονική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση» η διαδικτυακή διδασκαλία αποτέλεσε πρακτική διδασκαλίας για πάνω από το 66% των εκπαιδευτικών και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αυτή η κατάσταση θα προκαλέσει αλλαγές στην εκπαίδευση στο μέλλον. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μια προκαταρκτική έρευνα μεταξύ δασκάλων, γονέων και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα, δείχνοντας ότι η πλειοψηφία των γονέων απέδωσε την ανάγκη για πρόσθετη υποστήριξη στην έλλειψη σαφών οδηγιών, στις χαμηλές ψηφιακές δεξιότητες και στην ανάγκη για κοινωνικές επαφές. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς έδωσαν έμφαση στην αυτονομία που προωθείται μέσω της διαδικτυακής μάθησης.

Πολλοί εκπαιδευτικοί και σχολεία προσπαθούν να προσφέρουν λύσεις συμπερίληψης όλων των μαθητών τους, αλλά το ψηφιακό περιεχόμενο και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απαιτούν νέες προσαρμογές και δεξιότητες. Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν υποστήριξη τόσο για την απόκτηση των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων για την εφαρμογή ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και για τη δημιουργία και οργάνωση αυτών των ψηφιακών μαθημάτων και περιεχομένου με τον πιο συμπεριληπτικό δυνατό τρόπο. Στόχος αυτού του έργου είναι να παρέχει καθοδήγηση και κατάρτιση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας έως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην προσαρμογή του ψηφιακού περιεχομένου στους μαθητές τους με συγκεκριμένες μαθησιακές ανάγκες.

Οι πόροι του έργου θα επικεντρωθούν στην παιδαγωγική της συμπερίληψης και την προσαρμογή του περιεχομένου του διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού. Αρκετά έργα προσφέρουν πολύτιμους καταλόγους εργαλείων ή προωθούν ευκαιρίες δικτύωσης για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα εκπαίδευσης πρόθυμα να μοιραστούν τους πόρους και τις καλές πρακτικές τους για τη διαδικτυακή εκπαίδευση.

 

Τα προϊόντα του έργου είναι τα παρακάτω:

  • Οδηγός για τις ανάγκες ψηφιακής προσαρμογής (Guide)
  • 50 Φύλλα πρακτικής προσαρμογής (Practical Adaptation Sheets)
  • Eργαλειοθήκη (toolbox)
  • 50 Εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials)
  • 10 Λίστες ελέγχου προσαρμογής (Adaptation Checklists)
  • 50 φύλλα εργασίας (Worksheets)