eresmus 2021-27

Έργο Hope4schools (2021-1-RO01-KA220-SCH-000024401), 01-01-2022 έως 01-01-2024

Στόχος του προγράμματος: η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να παρεμβαίνουν αποτελεσματικά και να υποστηρίζουν τους μαθητές, το προσωπικό και τις οικογένειές τους κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής διδασκαλίας, με γνώμονα την υγεία και την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων.

Ιστοσελίδα έργου: https://hope4schools.eu/

Στο συνημμένο ενημερωτικό φυλλάδιο μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το έργο και την πρόοδό του. 

 

Συνημμένα:
Download this file (GR Hope4Schools Newsletter 3.pdf)GR Hope4Schools Newsletter 3.pdf[ ]1172 kB
ERASMUS

🎯 Στόχος του προγράμματος: η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να παρεμβαίνουν αποτελεσματικά και να υποστηρίζουν τους μαθητές, το προσωπικό και τις οικογένειές τους κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής διδασκαλίας, με γνώμονα την υγεία και την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων.
Ιστοσελίδα έργου: https://hope4schools.eu/

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Συνημμένα:
Download this file (Hope4Schools Newsletter 2 EN.pdf)Hope4Schools Newsletter 2 EN.pdf[ ]1378 kB
ERASMUS

🎯 Στόχος του προγράμματος: η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να παρεμβαίνουν αποτελεσματικά και να υποστηρίζουν τους μαθητές, το προσωπικό και τις οικογένειές τους κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής διδασκαλίας, με γνώμονα την υγεία και την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων.
Ιστοσελίδα έργου: https://hope4schools.eu/

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Συνημμένα:
Download this file (Newsletter_1 _HOPE4Schools GR.pdf)Newsletter_1 _HOPE4Schools GR.pdf[ ]665 kB
ERASMUS+

Τη Δευτέρα και Τρίτη 23 και 24 Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε η τέταρτη και τελευταία εταιρική συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “HOPE4schools” (κωδικός προγράμματος: 2021-1-RO01-KA220-SCH-000024401 και διάρκεια υλοποίησης από 01-01-2022 έως 01-01-2024) στην πόλη Αβέιρο της Πορτογαλίας. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να παρεμβαίνουν αποτελεσματικά και να υποστηρίζουν τους μαθητές, το προσωπικό και τις οικογένειές τους κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής διδασκαλίας, με γνώμονα την υγεία και την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συνεργάζεται με οργανισμούς από τη Βουλγαρία, την Πορτογαλία, τη Σερβία, την Τσεχία και δυο από τη Ρουμανία, ο ένας από τους οποίους είναι και ο συντονιστής του προγράμματος. Στη συνάντηση συμμετείχαν η υπεύθυνη προώθησης του Erasmus+ στην ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας, Ευαγγελία Τριανταφύλλου, και η Γιαννούλα Τζώτζη, οικονομολόγος-εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕΛ Κοζάνης, που συμμετέχει στην υλοποίηση του προγράμματος.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Free Joomla Lightbox Gallery
ERASMUS +

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας προσκαλεί τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Εργαστηριακά Κέντρα και άλλους φορείς εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας σε ενημερωτική τηλεσυνάντηση με θέμα: «Διαπίστευση Erasmus+ 2021-2027». Η τηλεσυνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2022 στις 13:00.

Για τη σύνδεσή σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://zoom.us/j/8250689320

ERASMUS +

Στο πλαίσιο της πρόσκλησης 2023 του Προγράμματος Erasmus+, η Εθνική Μονάδα Συντονισμού (ΙΚΥ) ενέκρινε την επιχορήγηση του ποσού των 179.465,00 ευρώ για την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, στην οποία έχει χορηγηθεί η Διαπίστευση Erasmus+ στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης για το διάστημα 2021-2027. Το ποσό αυτό έχει εγκριθεί για την υλοποίηση του σχεδίου με κωδικό αριθμό 2023-1-EL01-KA121-SCH-000146694 που εντάσσεται στη Βασική Δράση 1 του τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης και έχει ως θέμα την “Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Μαθησιακή Διαδικασία”.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Shared (Hi)stories

“Shared (Hi)stories" (2022-1-ES01-KA220-SCH-000087158), διάρκεια έργου από 01.11.2022 έως 31.10.2024. Στόχος του έργου είναι να βοηθήσει τους έφηβους μαθητές να αποκτήσουν περισσότερα κίνητρα για να μάθουν και να εξασκηθούν στα αγγλικά ως ξένη γλώσσα μέσα από την αφήγηση ιστοριών που εμφανίζονται στην κοινή πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά διαφόρων κρατών.

Η υλοποίηση του έργου γίνεται με τη συνεργασία του Γυμνασίου Μελίτης Φλώρινας και του Γυμνασίου Κορησού Καστοριάς.

Στο ενημερωτικό φυλλάδιο μπορείτε να βρείτε γενικές πληροφορίες για το έργο.

Στο 1ο Ενημερωτικό Δελτίο (Ιούνιος 2023) μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την εξέλιξη του έργου.

ERASMUS +

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας σας προσκαλεί σε Επιμορφωτική Διημερίδα την Πέμπτη και Παρασκευή 8 και 9 Ιουνίου 2023 με θέμα την ολιστική προσέγγιση της βιώσιμης ανάπτυξης στην εκπαίδευση στο πλαίσιο υλοποίησης του Διαπιστευμένου Σχεδίου Κινητικότητας της ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας (2021-1-EL01-ΚΑ121-SCH-000020310). Η γλώσσα εργασίας της διημερίδας είναι η ελληνική.

Περισσότερες πληροφορίες για τη διημερίδα μπορείτε να βρείτε στην αφίσα και το πρόγραμμα που επισυνάπτονται.

Για τη συμμετοχή σας, παρακαλείστε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα συμμετοχής:

ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Πρόγραμμα Erasmus+ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (2021-1-FR01-KA220-VET-000024874) με τίτλο “Cooperation project on innovation on Augmented Reality (AR) in public works (CPIARPW)” (Πρόγραμμα Συνεργασίας για καινοτομία στην Επαυξημένη Πραγματικότητα στα δημόσια έργα) και διάρκεια προγράμματος από 01 Νοεμβρίου 2021 έως 01 Αυγούστου 2023
Στο συνημμένο ενημερωτικό φυλλάδιο μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την πορεία του έργου. 
Η επίσημη ιστοσελίδα του έργου είναι https://pipesscannar.com/ 
Συνημμένα:
Download this file (GR ARinpublicworks Brochure 2.pdf)GR ARinpublicworks Brochure 2.pdf[ ]2903 kB

Υποκατηγορίες

digitAll

Η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το School Education Gateway «Έρευνα για την ηλεκτρονική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση» η διαδικτυακή διδασκαλία αποτέλεσε πρακτική διδασκαλίας για πάνω από το 66% των εκπαιδευτικών και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αυτή η κατάσταση θα προκαλέσει αλλαγές στην εκπαίδευση στο μέλλον. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μια προκαταρκτική έρευνα μεταξύ δασκάλων, γονέων και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα, δείχνοντας ότι η πλειοψηφία των γονέων απέδωσε την ανάγκη για πρόσθετη υποστήριξη στην έλλειψη σαφών οδηγιών, στις χαμηλές ψηφιακές δεξιότητες και στην ανάγκη για κοινωνικές επαφές. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς έδωσαν έμφαση στην αυτονομία που προωθείται μέσω της διαδικτυακής μάθησης.

Πολλοί εκπαιδευτικοί και σχολεία προσπαθούν να προσφέρουν λύσεις συμπερίληψης όλων των μαθητών τους, αλλά το ψηφιακό περιεχόμενο και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απαιτούν νέες προσαρμογές και δεξιότητες. Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν υποστήριξη τόσο για την απόκτηση των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων για την εφαρμογή ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και για τη δημιουργία και οργάνωση αυτών των ψηφιακών μαθημάτων και περιεχομένου με τον πιο συμπεριληπτικό δυνατό τρόπο. Στόχος αυτού του έργου είναι να παρέχει καθοδήγηση και κατάρτιση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας έως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην προσαρμογή του ψηφιακού περιεχομένου στους μαθητές τους με συγκεκριμένες μαθησιακές ανάγκες.

Οι πόροι του έργου θα επικεντρωθούν στην παιδαγωγική της συμπερίληψης και την προσαρμογή του περιεχομένου του διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού. Αρκετά έργα προσφέρουν πολύτιμους καταλόγους εργαλείων ή προωθούν ευκαιρίες δικτύωσης για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα εκπαίδευσης πρόθυμα να μοιραστούν τους πόρους και τις καλές πρακτικές τους για τη διαδικτυακή εκπαίδευση.

 

Τα προϊόντα του έργου είναι τα παρακάτω:

  • Οδηγός για τις ανάγκες ψηφιακής προσαρμογής (Guide)
  • 50 Φύλλα πρακτικής προσαρμογής (Practical Adaptation Sheets)
  • Eργαλειοθήκη (toolbox)
  • 50 Εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials)
  • 10 Λίστες ελέγχου προσαρμογής (Adaptation Checklists)
  • 50 φύλλα εργασίας (Worksheets)

climateHope4sch

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχει ως εταίρος στο πρόγραμμα Erasmus+ “Climate Change in classroom and beyond” (από 01/09/2020 έως τις 31/08/2023).  Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης φορείς της Τουρκίας, Βουλγαρίας και Ιταλίας και συντονίστρια χώρα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο.

Με αφετηρία τη διαπίστωση ότι η κλιματική αλλαγή έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την οικονομία και την ανθρώπινη υγεία, καθώς και συμπεράσματα ερευνών σχετικά με τη θετική επίδραση της εκπαίδευσης πάνω στην καλλιέργεια θετικών συμπεριφορών των μαθητών σε περιβαλλοντικά θέματα, το πρόγραμμα “Culture Change in classroom and beyond” στοχεύει να:

  • καλλιεργήσει θετικές συμπεριφορές και να ωθήσει τους μαθητές να αναλάβουν ενεργή στάση στην προστασία του περιβάλλοντος
  • βοηθήσει τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τις διαφορές που υφίστανται μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα
  • καλλιεργήσει στους μαθητές δεξιότητες ζωής που θα τους επιτρέψουν να συμμετάσχουν αποτελεσματικά στο πρόγραμμα
  • βελτιώσει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών και τις γλωσσικές τους ικανότητες στη χρήση ξένων γλωσσών

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

  • υλοποίηση προγράμματος etwinning με το ίδιο θέμα
  • έρευνα των γνώσεων των μαθητών πάνω στην κλιματική αλλαγή
  • δημιουργία προωθητικού υλικού (ενημερωτικό φυλλάδιο)
  • δράσεις διάχυσης του προγράμματος και των αποτελεσμάτων του στην τοπική κοινότητα
  • δημιουργία ECOTEAMS και ERASMUS+ CORNERS στο σχολείο

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος  προβλέπεται η συμμετοχή 3 μαθητών/μαθητριών και των συνοδών τους σε LEARNING, TEACHING & TRAINING ACTIVITY (LTTA) στη Βουλγαρία, διάρκειας 7 ημερών. Στη δραστηριότητα θα συμμετέχουν ισάριθμες ομάδες από όλους τους εταίρους του προγράμματος.