eresmus 2021-27

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πρόκειται να διοργανώσει εκδήλωση με τίτλο «Erasmus Days» στα μέσα Οκτωβρίου 2022. Οι σχολικές  μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας που έχουν υλοποιήσει κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ κατά τα σχολικά έτη 2020-2021 και 2021-2022 και επιθυμούν να συμμετάσχουν παρακαλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής στον ακόλουθο σύνδεσμο από τις 28 Σεπτεμβρίου έως τις 6 Οκτωβρίου 2022.

https://forms.gle/Uk2tZpN83WUzNSnJ8

Συνημμένα:
Download this file (erasmusdays-2022-EN.jpg)erasmusdays-2022-EN.jpg[ ]295 kB

Erasmus+

Η διαπίστευση Erasmus είναι ένας νέος τρόπος πρόσβασης σε δραστηριότητες κινητικότητας στο πλαίσιο του νέου Προγράμματος. Το φυλλάδιο εξηγεί πώς λειτουργεί η διαπίστευση, ποιος μπορεί να υποβάλει αίτηση και ποια είναι τα οφέλη της.

Περισσότερες πληροφορίες: https://epale.ec.europa.eu/el/content/diapisteysi-erasmus-neo-fylladio

Συνημμένα:
Download this file (fylladio.el_.pdf)fylladio.el_.pdf[ ]2205 kB
Erasmus+

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας

προσκαλεί τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Εργαστηριακά Κέντρα και

άλλους φορείς εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας

σε ενημερωτική τηλεσυνάντηση με θέμα:

«Διαπίστευση Erasmus+ 2021-2027»

που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022 στις 12:30.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Media Smarts

Την εβδομάδα από τις 5 έως τις 9 Σεπτεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη μαθησιακή δραστηριότητα (Learning, Teaching Training Activity – LTTA) στο Κουσάντασι της Τουρκίας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “Media Smarts” (κωδικός προγράμματος: 2020-1-FR01-KA226-SCH-095287). Το πρόγραμμα «Media Smarts», διάρκειας δυο ετών (από 01/03/2021 έως 28/02/2023), στοχεύει να συμβάλει στο να αποκτήσουν εκπαιδευτικοί και μαθητές θετική στάση πάνω στο θέμα της κοινωνικής και ψηφιακής ένταξης των μαθητών που προέρχονται από οικογένειες μεταναστών, κινδυνεύουν να εγκαταλείψουν το σχολείο ή/και προέρχονται από μειονεκτούντα περιβάλλοντα.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Free Joomla Lightbox Gallery
HOPE4Schools

Την Πέμπτη και Παρασκευή 8 και 9 Σεπτεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η δεύτερη εταιρική συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (κωδικός προγράμματος: 2021-1-RO01-KA220-SCH-000024401 και διάρκεια υλοποίησης από 01-01-2022 έως 01-01-2024) με τίτλο HOPE4schoolsστην πόλη Sofia της Βουλγαρίας. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να επιδρούν αποτελεσματικά και να υποστηρίζουν τους μαθητές, το προσωπικό και τις οικογένειές τους κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής διδασκαλίας, με γνώμονα την υγεία και την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συνεργάζεται με οργανισμούς από τη Βουλγαρία, την Πορτογαλία, τη Σερβία, την Τσεχία και δυο από τη Ρουμανία, ο ένας από τους οποίους είναι και ο συντονιστής του προγράμματος.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Free Joomla Lightbox Gallery
erasmus+

Στο πλαίσιο της πρόσκλησης 2022 του Προγράμματος Erasmus+, η Εθνική Μονάδα Συντονισμού (ΙΚΥ) ενέκρινε την επιχορήγηση του ποσού των 142.517 ευρώ για την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, στην οποία έχει χορηγηθεί η Διαπίστευση Erasmus+ στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης για το διάστημα 2021-2027.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

eresmus 2021-27

Το 12ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης συμμετέχει στο Πρόγραμμα ERASMUS+ με κωδικό αριθμό: 2019-1-RO01-KA229-063223_5 και τίτλο «Active kids for a better future» για την τριετία 2019-22. Συμπράττουν σχολεία από τη Ρουμανία, Τουρκία, Τσεχία, Ισπανία και  Πολωνία. Για το 12ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης και τα συμπραττόμενα ευρωπαϊκά σχολεία του προγράμματος πραγματοποιήθηκε η έκτη εκπαιδευτική μετακίνηση δασκάλων στο σχολείο Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Białymstoku στο Bialystok της Πολωνίας. Από κάθε συμπραττόμενο σχολείο συμμετείχαν 4 έως 6 εκπαιδευτικοί από τις 13 έως 17 Ιουνίου 2022.

 Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
DigitALL

Την Τετάρτη και Πέμπτη 8 και 9 Ιουνίου 2022 πραγματοποιήθηκε η τρίτη (υβριδική) εταιρική συνάντηση (TPM) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (κωδικός προγράμματος: 2020-1-BE01-KA226-SCH-082731) με τίτλο DigitALL” στη Μονς στη Γαλλία. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας. συνεργάζεται με δημόσιους και ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς από την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία και δυο από το Βέλγιο, ο ένας από τους οποίους είναι και ο συντονιστής του προγράμματος. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να παρέχει καθοδήγηση και υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την προσαρμογή ψηφιακού υλικού στις ανάγκες των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής παιδαγωγικής προσέγγισης.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τo συνημμένo.

Συνημμένα:
Download this file (Δελτίο τύπου TPM 24.06.2022.pdf)Δελτίο τύπου TPM 24.06.2022.pdf[ ]406 kB
Free Joomla Lightbox Gallery
erasmus+

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας προσκαλεί τις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας στις παρακάτω ενημερωτικές τηλεσυναντήσεις:

Α. «Πώς εγγράφω τον οργανισμό μου στο σύστημα εγγραφής οργανισμών Erasmus+», την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022 στις 11:00.

Για τη σύνδεσή σας ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://zoom.us/j/95154137278

 

Β. «Διαπίστευση Erasmus+ 2021-2027», την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022 στις 12:30.

Για τη σύνδεσή σας χρησιμοποιήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://zoom.us/j/95211748877

Δείτε τις συνημμένες προσκλήσεις.

Υποκατηγορίες

digitAll

Η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το School Education Gateway «Έρευνα για την ηλεκτρονική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση» η διαδικτυακή διδασκαλία αποτέλεσε πρακτική διδασκαλίας για πάνω από το 66% των εκπαιδευτικών και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αυτή η κατάσταση θα προκαλέσει αλλαγές στην εκπαίδευση στο μέλλον. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μια προκαταρκτική έρευνα μεταξύ δασκάλων, γονέων και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα, δείχνοντας ότι η πλειοψηφία των γονέων απέδωσε την ανάγκη για πρόσθετη υποστήριξη στην έλλειψη σαφών οδηγιών, στις χαμηλές ψηφιακές δεξιότητες και στην ανάγκη για κοινωνικές επαφές. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς έδωσαν έμφαση στην αυτονομία που προωθείται μέσω της διαδικτυακής μάθησης.

Πολλοί εκπαιδευτικοί και σχολεία προσπαθούν να προσφέρουν λύσεις συμπερίληψης όλων των μαθητών τους, αλλά το ψηφιακό περιεχόμενο και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απαιτούν νέες προσαρμογές και δεξιότητες. Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν υποστήριξη τόσο για την απόκτηση των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων για την εφαρμογή ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και για τη δημιουργία και οργάνωση αυτών των ψηφιακών μαθημάτων και περιεχομένου με τον πιο συμπεριληπτικό δυνατό τρόπο. Στόχος αυτού του έργου είναι να παρέχει καθοδήγηση και κατάρτιση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας έως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην προσαρμογή του ψηφιακού περιεχομένου στους μαθητές τους με συγκεκριμένες μαθησιακές ανάγκες.

Οι πόροι του έργου θα επικεντρωθούν στην παιδαγωγική της συμπερίληψης και την προσαρμογή του περιεχομένου του διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού. Αρκετά έργα προσφέρουν πολύτιμους καταλόγους εργαλείων ή προωθούν ευκαιρίες δικτύωσης για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα εκπαίδευσης πρόθυμα να μοιραστούν τους πόρους και τις καλές πρακτικές τους για τη διαδικτυακή εκπαίδευση.

 

Τα προϊόντα του έργου είναι τα παρακάτω:

  • Οδηγός για τις ανάγκες ψηφιακής προσαρμογής (Guide)
  • 50 Φύλλα πρακτικής προσαρμογής (Practical Adaptation Sheets)
  • Eργαλειοθήκη (toolbox)
  • 50 Εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials)
  • 10 Λίστες ελέγχου προσαρμογής (Adaptation Checklists)
  • 50 φύλλα εργασίας (Worksheets)