ERASMUS+

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας οργανώνει εκδήλωση με τίτλο Erasmus Days 2024” την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024 στο πλαίσιο εορτασμού των Erasmus Days.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.

ERASMUS+

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας θα οργανώσει εκδήλωση με τίτλο “Erasmus Days 2024” την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024 στο πλαίσιο εορτασμού των Εrasmus Days (14-19 Οκτωβρίου 2024) σε όλες τις χώρες.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Συνημμένα:
Download this file (Πρόσκληση_exact_copy.pdf)Πρόσκληση_exact_copy.pdf[ ]252 kB
Psy Tales

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου Erasmus με θέμα "Psy Tales" και κωδικό 2023-1-IE01-KA220-SCH-000159650, ακολουθεί το πρώτο άρθρο με θέμα "Μια ιστορία που αξίζει να αφηγηθούμε"

Συνημμένα:
Download this file (Psy Tales Blog1.pdf)Psy Tales Blog1.pdf[ ]502 kB
Psy Tales

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου Erasmus με θέμα "Psy Tales" και κωδικό 2023-1-IE01-KA220-SCH-000159650, παρακαλούνται όσοι εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό εμπλέκονται στη διδασκαλία στην δημοτική εκπαίδευση και ενδιαφέρονται να συμβάλουν στην υλοποίηση του έργου να διαβάσουν προσεκτικά τις πληροφορίες για το έργο και να συμπληρώοσυν την παρακάτω αίτηση συμμετοχής μέχρι την Τετάρτη 10.07.2024:

https://forms.gle/HZSPLZVa8irXrVc28

 

Συνημμένα:
Download this file (Psy Tales CALL.pdf)Psy Tales CALL.pdf[ ]560 kB
Psy Tales

Την Πέμπτη και Παρασκευή 21 και 22 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη εταιρική συνάντηση στο Παρίσι στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου. Αρχικά, έγινε γνωριμία των εταίρων και παρουσίαση των οργανισμών τους και στη συνέχεια ο συντονιστής του έργου παρουσίασε τους στόχους του έργου και τα αποτελέσματά του. Με βάση το χρονοδιάγραμμα του έργου συζητήθηκαν διεξοδικά όλες οι δραστηριότητες που περιλαμβάνει το έργο και προσδιορίστηκαν τα πρώτα βήματα υλοποίησής του.

Κύριος στόχος του έργου είναι να βοηθήσει τους/τις μαθητές/τις μαθήτριες να προσεγγίσουν το άγχος, τις αποτυχίες και τις δυσκολίες τους πιο θετικά και προληπτικά, εξοπλίζοντας τους ίδιους και τους εκπαιδευτικούς τους με απλά εργαλεία για να βελτιώσουν την ευημερία και την ψυχική τους υγεία στο σχολείο. Για τον σκοπό αυτό, χρησιμοποιούνται διάφοροι πόροι, όπως:

ERASMUS+

Την Πέμπτη και Παρασκευή 18 και 19 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε η τρίτη (τελευταία) διακρατική συνάντηση μεταξύ των εταίρων στο πλαίσιο του έργου Erasmus+ (κωδικός έργου: 2022-1-ES01-KA220-SCH-000087158) με τίτλο “Shared (Hi)stories” στη Mons του Βελγίου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Free Joomla Lightbox Gallery
eresmus 2021-27

Έργο Hope4schools (2021-1-RO01-KA220-SCH-000024401), 01-01-2022 έως 01-01-2024

Στόχος του προγράμματος: η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να παρεμβαίνουν αποτελεσματικά και να υποστηρίζουν τους μαθητές, το προσωπικό και τις οικογένειές τους κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής διδασκαλίας, με γνώμονα την υγεία και την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων.

Ιστοσελίδα έργου: https://hope4schools.eu/

Στο συνημμένο ενημερωτικό φυλλάδιο μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το έργο και την πρόοδό του. 

 

Συνημμένα:
Download this file (GR Hope4Schools Newsletter 3.pdf)GR Hope4Schools Newsletter 3.pdf[ ]1172 kB
ERASMUS

🎯 Στόχος του προγράμματος: η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να παρεμβαίνουν αποτελεσματικά και να υποστηρίζουν τους μαθητές, το προσωπικό και τις οικογένειές τους κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής διδασκαλίας, με γνώμονα την υγεία και την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων.
Ιστοσελίδα έργου: https://hope4schools.eu/

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Συνημμένα:
Download this file (Hope4Schools Newsletter 2 EN.pdf)Hope4Schools Newsletter 2 EN.pdf[ ]1378 kB
ERASMUS

🎯 Στόχος του προγράμματος: η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να παρεμβαίνουν αποτελεσματικά και να υποστηρίζουν τους μαθητές, το προσωπικό και τις οικογένειές τους κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής διδασκαλίας, με γνώμονα την υγεία και την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων.
Ιστοσελίδα έργου: https://hope4schools.eu/

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Συνημμένα:
Download this file (Newsletter_1 _HOPE4Schools GR.pdf)Newsletter_1 _HOPE4Schools GR.pdf[ ]665 kB
ERASMUS+

Τη Δευτέρα και Τρίτη 23 και 24 Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε η τέταρτη και τελευταία εταιρική συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “HOPE4schools” (κωδικός προγράμματος: 2021-1-RO01-KA220-SCH-000024401 και διάρκεια υλοποίησης από 01-01-2022 έως 01-01-2024) στην πόλη Αβέιρο της Πορτογαλίας. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να παρεμβαίνουν αποτελεσματικά και να υποστηρίζουν τους μαθητές, το προσωπικό και τις οικογένειές τους κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής διδασκαλίας, με γνώμονα την υγεία και την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συνεργάζεται με οργανισμούς από τη Βουλγαρία, την Πορτογαλία, τη Σερβία, την Τσεχία και δυο από τη Ρουμανία, ο ένας από τους οποίους είναι και ο συντονιστής του προγράμματος. Στη συνάντηση συμμετείχαν η υπεύθυνη προώθησης του Erasmus+ στην ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας, Ευαγγελία Τριανταφύλλου, και η Γιαννούλα Τζώτζη, οικονομολόγος-εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕΛ Κοζάνης, που συμμετέχει στην υλοποίηση του προγράμματος.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Free Joomla Lightbox Gallery

Υποκατηγορίες

digitAll

Η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το School Education Gateway «Έρευνα για την ηλεκτρονική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση» η διαδικτυακή διδασκαλία αποτέλεσε πρακτική διδασκαλίας για πάνω από το 66% των εκπαιδευτικών και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αυτή η κατάσταση θα προκαλέσει αλλαγές στην εκπαίδευση στο μέλλον. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μια προκαταρκτική έρευνα μεταξύ δασκάλων, γονέων και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα, δείχνοντας ότι η πλειοψηφία των γονέων απέδωσε την ανάγκη για πρόσθετη υποστήριξη στην έλλειψη σαφών οδηγιών, στις χαμηλές ψηφιακές δεξιότητες και στην ανάγκη για κοινωνικές επαφές. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς έδωσαν έμφαση στην αυτονομία που προωθείται μέσω της διαδικτυακής μάθησης.

Πολλοί εκπαιδευτικοί και σχολεία προσπαθούν να προσφέρουν λύσεις συμπερίληψης όλων των μαθητών τους, αλλά το ψηφιακό περιεχόμενο και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απαιτούν νέες προσαρμογές και δεξιότητες. Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν υποστήριξη τόσο για την απόκτηση των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων για την εφαρμογή ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και για τη δημιουργία και οργάνωση αυτών των ψηφιακών μαθημάτων και περιεχομένου με τον πιο συμπεριληπτικό δυνατό τρόπο. Στόχος αυτού του έργου είναι να παρέχει καθοδήγηση και κατάρτιση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας έως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην προσαρμογή του ψηφιακού περιεχομένου στους μαθητές τους με συγκεκριμένες μαθησιακές ανάγκες.

Οι πόροι του έργου θα επικεντρωθούν στην παιδαγωγική της συμπερίληψης και την προσαρμογή του περιεχομένου του διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού. Αρκετά έργα προσφέρουν πολύτιμους καταλόγους εργαλείων ή προωθούν ευκαιρίες δικτύωσης για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα εκπαίδευσης πρόθυμα να μοιραστούν τους πόρους και τις καλές πρακτικές τους για τη διαδικτυακή εκπαίδευση.

 

Τα προϊόντα του έργου είναι τα παρακάτω:

  • Οδηγός για τις ανάγκες ψηφιακής προσαρμογής (Guide)
  • 50 Φύλλα πρακτικής προσαρμογής (Practical Adaptation Sheets)
  • Eργαλειοθήκη (toolbox)
  • 50 Εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials)
  • 10 Λίστες ελέγχου προσαρμογής (Adaptation Checklists)
  • 50 φύλλα εργασίας (Worksheets)

climateHope4sch

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχει ως εταίρος στο πρόγραμμα Erasmus+ “Climate Change in classroom and beyond” (από 01/09/2020 έως τις 31/08/2023).  Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης φορείς της Τουρκίας, Βουλγαρίας και Ιταλίας και συντονίστρια χώρα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο.

Με αφετηρία τη διαπίστωση ότι η κλιματική αλλαγή έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την οικονομία και την ανθρώπινη υγεία, καθώς και συμπεράσματα ερευνών σχετικά με τη θετική επίδραση της εκπαίδευσης πάνω στην καλλιέργεια θετικών συμπεριφορών των μαθητών σε περιβαλλοντικά θέματα, το πρόγραμμα “Culture Change in classroom and beyond” στοχεύει να:

  • καλλιεργήσει θετικές συμπεριφορές και να ωθήσει τους μαθητές να αναλάβουν ενεργή στάση στην προστασία του περιβάλλοντος
  • βοηθήσει τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τις διαφορές που υφίστανται μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα
  • καλλιεργήσει στους μαθητές δεξιότητες ζωής που θα τους επιτρέψουν να συμμετάσχουν αποτελεσματικά στο πρόγραμμα
  • βελτιώσει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών και τις γλωσσικές τους ικανότητες στη χρήση ξένων γλωσσών

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

  • υλοποίηση προγράμματος etwinning με το ίδιο θέμα
  • έρευνα των γνώσεων των μαθητών πάνω στην κλιματική αλλαγή
  • δημιουργία προωθητικού υλικού (ενημερωτικό φυλλάδιο)
  • δράσεις διάχυσης του προγράμματος και των αποτελεσμάτων του στην τοπική κοινότητα
  • δημιουργία ECOTEAMS και ERASMUS+ CORNERS στο σχολείο

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος  προβλέπεται η συμμετοχή 3 μαθητών/μαθητριών και των συνοδών τους σε LEARNING, TEACHING & TRAINING ACTIVITY (LTTA) στη Βουλγαρία, διάρκειας 7 ημερών. Στη δραστηριότητα θα συμμετέχουν ισάριθμες ομάδες από όλους τους εταίρους του προγράμματος.