Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας σας προσκαλεί σε εκδήλωση ενημέρωσης με θέμα:


"DigitALL: προσαρμόζοντας το εκπαιδευτικό υλικό της ψηφιακής διδασκαλίας στις ανάγκες των μαθητών"
Παρασκευή 24.03.2023 και ώρα 11:30 στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστοριάς (Περιβαλλοντικό Πάρκο Δήμου Καστοριάς

 

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση και διαδικτυακά στον παρακάτω σύνδεσμο:


https://zoom.us/j/96284071043https://zoom.us/j/96284071043

 

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.

Συνημμένα:
Download this file (DigitALL Agenda.pdf)DigitALL Agenda.pdf[ ]629 kB
Download this file (DigitALL Invitation.pdf)DigitALL Invitation.pdf[ ]396 kB
Download this file (DigitALL poster.pdf)DigitALL poster.pdf[ ]323 kB
eresmus 2021-27

13 Μαρτίου 2023:  17.00 - 18:00 - Εκδήλωση καλωσορίσματος του μαζικού, ανοικτού διαδικτυακού μαθήματος (MOOC rerun) «eTwinning & Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Συνεργατικές Δράσεις για την Καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων». Η εκδήλωση θα μεταδίδεται ζωντανά στο : https://www.youtube.com/watch?v=jShSag4-qho 

Πρόγραμμα: https://www.etwinning.gr/actions/skillslabs/1218-mooc-rerun-etwinning

 

Με εκτίμηση,

 Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning

eresmus 2021-27

Σε συνέχεια προηγούμενης ηλεκτρονικής επικοινωνίας, σας παρακαλούμε όπως προωθήσετε εκ νέου στις Δ/νσεις Α/θμιας Εκπ/σης της αρμοδιότητάς σας τον σύνδεσμο συμπλήρωσης ανώνυμου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου (Ελληνική Έκδοση του διεθνούς ερωτηματολογίου) για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στην διεθνή έρευνα του Προγράμματος Erasmus+ "BRIDGE"

etwinning

Ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning σας καλεί να συμμετέχετε στο μαζικό, ανοικτό διαδικτυακό μάθημα (MOOC rerun) που προσφέρεται μέσω της πλατφόρμας http://mooc.etwinning.gr/ με θέμα: «eTwinning & Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Συνεργατικές Δράσεις για την Καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων».

eresmus 2021-27

Σας ενημερώνουμε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πραγματοποιεί διαδικτυακή δημόσια διαβούλευση για τη μαθησιακή κινητικότητα σε όλους τους τομείς το προγράμματος Erasmus+. Στο πλαίσιο αυτό η ΕΕ έχει επιλέξει 150 άτομα ώστε να λάβουν μέρος σε δια ζώσης συναντήσεις στις Βρυξέλλες (δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ:  https://education.ec.europa.eu/event/citizens-panel-how-can-we-make-an-opportunity-for-learning-mobility-a-reality-for-everyone)

Οι επόμενες συναντήσεις προγραμματίζονται για τις 24-26 Μαρτίου και 28-30 Απριλίου 2023, τις οποίες μπορείτε να παρακολουθήσετε διαδικτυακά πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο https://citizens.ec.europa.eu/learning-mobility-panel_en

Συνημμένα:
Download this file (1797 - COFE5_LM_FACEBOOK_1080x1080_01.jpg)1797 - COFE5_LM_FACEBOOK_1080x1080_01.jpg[ ]743 kB

Το ΚΜΟΠ – Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας σας προσκαλούν τη Δευτέρα 6 Μαρτίου και τη Δευτέρα 20 Μαρτίου, ώρα 18:00-19:30, σε διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Dig4future: Εισάγοντας τη θεματική της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». Το διήμερο webinar απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτές, επαγγελματίες στον χώρο της εκπαίδευσης και της πληροφορικής και διευθυντές/τριες σχολείων και θα επικεντρωθεί στις εξής θεματικές ενότητες: 

Συνημμένα:
Download this file (Invitation Webinars dig4future.pdf)Invitation Webinars dig4future.pdf[ ]894 kB

Υποκατηγορίες

digitAll

Η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το School Education Gateway «Έρευνα για την ηλεκτρονική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση» η διαδικτυακή διδασκαλία αποτέλεσε πρακτική διδασκαλίας για πάνω από το 66% των εκπαιδευτικών και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αυτή η κατάσταση θα προκαλέσει αλλαγές στην εκπαίδευση στο μέλλον. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μια προκαταρκτική έρευνα μεταξύ δασκάλων, γονέων και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα, δείχνοντας ότι η πλειοψηφία των γονέων απέδωσε την ανάγκη για πρόσθετη υποστήριξη στην έλλειψη σαφών οδηγιών, στις χαμηλές ψηφιακές δεξιότητες και στην ανάγκη για κοινωνικές επαφές. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς έδωσαν έμφαση στην αυτονομία που προωθείται μέσω της διαδικτυακής μάθησης.

Πολλοί εκπαιδευτικοί και σχολεία προσπαθούν να προσφέρουν λύσεις συμπερίληψης όλων των μαθητών τους, αλλά το ψηφιακό περιεχόμενο και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απαιτούν νέες προσαρμογές και δεξιότητες. Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν υποστήριξη τόσο για την απόκτηση των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων για την εφαρμογή ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και για τη δημιουργία και οργάνωση αυτών των ψηφιακών μαθημάτων και περιεχομένου με τον πιο συμπεριληπτικό δυνατό τρόπο. Στόχος αυτού του έργου είναι να παρέχει καθοδήγηση και κατάρτιση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας έως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην προσαρμογή του ψηφιακού περιεχομένου στους μαθητές τους με συγκεκριμένες μαθησιακές ανάγκες.

Οι πόροι του έργου θα επικεντρωθούν στην παιδαγωγική της συμπερίληψης και την προσαρμογή του περιεχομένου του διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού. Αρκετά έργα προσφέρουν πολύτιμους καταλόγους εργαλείων ή προωθούν ευκαιρίες δικτύωσης για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα εκπαίδευσης πρόθυμα να μοιραστούν τους πόρους και τις καλές πρακτικές τους για τη διαδικτυακή εκπαίδευση.

 

Τα προϊόντα του έργου είναι τα παρακάτω:

  • Οδηγός για τις ανάγκες ψηφιακής προσαρμογής (Guide)
  • 50 Φύλλα πρακτικής προσαρμογής (Practical Adaptation Sheets)
  • Eργαλειοθήκη (toolbox)
  • 50 Εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials)
  • 10 Λίστες ελέγχου προσαρμογής (Adaptation Checklists)
  • 50 φύλλα εργασίας (Worksheets)

climateHope4sch

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχει ως εταίρος στο πρόγραμμα Erasmus+ “Climate Change in classroom and beyond” (από 01/09/2020 έως τις 31/08/2023).  Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης φορείς της Τουρκίας, Βουλγαρίας και Ιταλίας και συντονίστρια χώρα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο.

Με αφετηρία τη διαπίστωση ότι η κλιματική αλλαγή έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την οικονομία και την ανθρώπινη υγεία, καθώς και συμπεράσματα ερευνών σχετικά με τη θετική επίδραση της εκπαίδευσης πάνω στην καλλιέργεια θετικών συμπεριφορών των μαθητών σε περιβαλλοντικά θέματα, το πρόγραμμα “Culture Change in classroom and beyond” στοχεύει να:

  • καλλιεργήσει θετικές συμπεριφορές και να ωθήσει τους μαθητές να αναλάβουν ενεργή στάση στην προστασία του περιβάλλοντος
  • βοηθήσει τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τις διαφορές που υφίστανται μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα
  • καλλιεργήσει στους μαθητές δεξιότητες ζωής που θα τους επιτρέψουν να συμμετάσχουν αποτελεσματικά στο πρόγραμμα
  • βελτιώσει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών και τις γλωσσικές τους ικανότητες στη χρήση ξένων γλωσσών

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

  • υλοποίηση προγράμματος etwinning με το ίδιο θέμα
  • έρευνα των γνώσεων των μαθητών πάνω στην κλιματική αλλαγή
  • δημιουργία προωθητικού υλικού (ενημερωτικό φυλλάδιο)
  • δράσεις διάχυσης του προγράμματος και των αποτελεσμάτων του στην τοπική κοινότητα
  • δημιουργία ECOTEAMS και ERASMUS+ CORNERS στο σχολείο

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος  προβλέπεται η συμμετοχή 3 μαθητών/μαθητριών και των συνοδών τους σε LEARNING, TEACHING & TRAINING ACTIVITY (LTTA) στη Βουλγαρία, διάρκειας 7 ημερών. Στη δραστηριότητα θα συμμετέχουν ισάριθμες ομάδες από όλους τους εταίρους του προγράμματος.