12o  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ                                                   

Ταχ.Δ/νση:     Αιμ. Γρεβενών 5 50100 ΚΟΖΑΝΗ               

Τηλ.& Fax:    24610 35482                                                                      

e-mail:            Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  

Πληροφορίες: Μαρία Μπατσίλη                                           

 

 

Untitled

 

 

Κοζάνη, 29.11.2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

   

Το 12ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης συμμετέχει στο Πρόγραμμα ERASMUS+ με κωδικό αριθμό 2019-1-RO01-KA229-063223_5 και τίτλο «Active kids for a better future» για τη διετία 2019-2021 και συμπράττει με σχολεία από τη Ρουμανία, Τουρκία, Τσεχία, Ισπανία και  Πολωνία.

Για τα συμπραττόμενα ευρωπαϊκά σχολεία του προγράμματος πραγματοποιήθηκε η πρώτη εκπαιδευτική μετακίνηση δασκάλων στο σχολείο Gymnaziala No 1 Cernika κοντά στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας, το οποίο είναι και το συντονιστικό σχολείο του προγράμματος. Από κάθε σχολείο συμμετείχαν 4 εκπαιδευτικοί από τις 18 έως 22 Νοεμβρίου 2019.

Για το 12ο Δ.Σ Κοζάνης συμμετείχαν οι Αραβοπούλου-Γκανάτσιου Βασιλική δασκάλα, ως contact person του προγράμματος, η κ.  Καραγκούνη Μαγδαληνή μουσικός, ο κ. Μπονές Νικόλαος δάσκαλος και η κ. Χιώτη Βασιλική δασκάλα αγγλικών, μέλη της παιδαγωγικής ομάδας του προγράμματος.

Η μετακίνηση και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών διεξήχθη σε άριστες συνθήκες και η εκπαιδευτική εμπειρία που αποκτήθηκε ανεκτίμητη. Η επιμόρφωση ξεκίνησε με ζεστή υποδοχή και παρουσιάσεις από εκπαιδευτικούς και μαθητές του σχολείου παραδοσιακών συνηθειών και χορών του τόπου. Ακολούθησε διαγωνισμός λογότυπου όλων των σχολείων, ενημέρωση για την εκπαιδευτική πραγματικότητα της φιλοξενούσας χώρας, η οποία ήταν υποδειγματική. Τα εκπαιδευτικά εργαστήρια αφορούσαν την eTwinning υπόσταση όλων των σχολείων και λογισμικά τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την σωστή έκβαση του προγράμματος. Επίσης τα θέματα εργαστηρίων αφορούσαν την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της αίσθησης του ενεργού πολίτη στους μαθητές μέσα από καλές πρακτικές για την ενσυναισθητική αφύπνιση και συμπεριληπτική συμπεριφορά μαθητών. Προχωρήσαμε στη δημιουργία ηλεκτρονικού φυλλαδίου με ιδέες δραστηριοτήτων με βάση τη βοήθεια προς τους ανθρώπους και την προστασία της φύσης.

Ήταν μια υπέροχη εκπαιδευτική εμπειρία. Οι συνάδελφοι προσλάβαμε καλές εκπαιδευτικές πρακτικές, τις οποίες μεταλαμπαδεύουμε στην δική μας εκπαιδευτική πραγματικότητα και βελτιώνουμε τις γνώσεις και συμπεριφορές μας μέσα από τη σύγκριση, την αλληλεπίδραση και τον αλληλοσεβασμό.

Ευχαριστούμε το Σχολείο της Ρουμανίας για τη ζεστή φιλοξενία και την επιτυχημένη επιμόρφωση.

Ευχαριστούμε τα ευρωπαϊκά προγράμματα ERASMUS+ που μας δίνουν αυτή την δυνατότητα.

 

 

sima erasmus

 

 

 

  Σε συνέχεια της Ημερίδας Ενημέρωσης, που διεξήχθη τη Δευτέρα 04/11/2019 στην Καστοριά και στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης πληροφόρησης των υποψήφιων δικαιούχων φορέων, αποστάλθηκαν σε μορφή PDFοι παρουσιάσεις, που αφορούν στις Βασικές Δράσεις 1 και 2 του Τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης και στη Βασική Δράση 1 του Τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Καλή επιτυχία κατά την υποβολή και αξιολόγηση των αιτήσεών σας.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτ. Μακεδονίας, κ. Θοδωρής Μαρδίρης, σας προσκαλεί στην ημερίδα που διοργανώνεται από το ΙΚΥ και θα πραγματοποιηθεί στην Καστοριά (Esperos Palace Luxury & Spa Hotel), στις 04-11-2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 09.30-14.00, με θέμα: Ημερίδα ενημέρωσης για τους τομείς της ανώτατης εκπαίδευσης, της σχολικής εκπαίδευσης και της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

 

Περισσότερες πληροφορίες στο συνημμένο αρχείο.

Επισυνάπτεται το δελτίο τύπου.

Συνημμένα:
Download this file (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2018.pdf)ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2018.pdf[ ]0 kB

Υποκατηγορίες

digitAll

Η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το School Education Gateway «Έρευνα για την ηλεκτρονική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση» η διαδικτυακή διδασκαλία αποτέλεσε πρακτική διδασκαλίας για πάνω από το 66% των εκπαιδευτικών και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αυτή η κατάσταση θα προκαλέσει αλλαγές στην εκπαίδευση στο μέλλον. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μια προκαταρκτική έρευνα μεταξύ δασκάλων, γονέων και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα, δείχνοντας ότι η πλειοψηφία των γονέων απέδωσε την ανάγκη για πρόσθετη υποστήριξη στην έλλειψη σαφών οδηγιών, στις χαμηλές ψηφιακές δεξιότητες και στην ανάγκη για κοινωνικές επαφές. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς έδωσαν έμφαση στην αυτονομία που προωθείται μέσω της διαδικτυακής μάθησης.

Πολλοί εκπαιδευτικοί και σχολεία προσπαθούν να προσφέρουν λύσεις συμπερίληψης όλων των μαθητών τους, αλλά το ψηφιακό περιεχόμενο και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απαιτούν νέες προσαρμογές και δεξιότητες. Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν υποστήριξη τόσο για την απόκτηση των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων για την εφαρμογή ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και για τη δημιουργία και οργάνωση αυτών των ψηφιακών μαθημάτων και περιεχομένου με τον πιο συμπεριληπτικό δυνατό τρόπο. Στόχος αυτού του έργου είναι να παρέχει καθοδήγηση και κατάρτιση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας έως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην προσαρμογή του ψηφιακού περιεχομένου στους μαθητές τους με συγκεκριμένες μαθησιακές ανάγκες.

Οι πόροι του έργου θα επικεντρωθούν στην παιδαγωγική της συμπερίληψης και την προσαρμογή του περιεχομένου του διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού. Αρκετά έργα προσφέρουν πολύτιμους καταλόγους εργαλείων ή προωθούν ευκαιρίες δικτύωσης για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα εκπαίδευσης πρόθυμα να μοιραστούν τους πόρους και τις καλές πρακτικές τους για τη διαδικτυακή εκπαίδευση.

 

Τα προϊόντα του έργου είναι τα παρακάτω:

  • Οδηγός για τις ανάγκες ψηφιακής προσαρμογής (Guide)
  • 50 Φύλλα πρακτικής προσαρμογής (Practical Adaptation Sheets)
  • Eργαλειοθήκη (toolbox)
  • 50 Εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials)
  • 10 Λίστες ελέγχου προσαρμογής (Adaptation Checklists)
  • 50 φύλλα εργασίας (Worksheets)

climateHope4sch

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχει ως εταίρος στο πρόγραμμα Erasmus+ “Climate Change in classroom and beyond” (από 01/09/2020 έως τις 31/08/2023).  Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης φορείς της Τουρκίας, Βουλγαρίας και Ιταλίας και συντονίστρια χώρα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο.

Με αφετηρία τη διαπίστωση ότι η κλιματική αλλαγή έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την οικονομία και την ανθρώπινη υγεία, καθώς και συμπεράσματα ερευνών σχετικά με τη θετική επίδραση της εκπαίδευσης πάνω στην καλλιέργεια θετικών συμπεριφορών των μαθητών σε περιβαλλοντικά θέματα, το πρόγραμμα “Culture Change in classroom and beyond” στοχεύει να:

  • καλλιεργήσει θετικές συμπεριφορές και να ωθήσει τους μαθητές να αναλάβουν ενεργή στάση στην προστασία του περιβάλλοντος
  • βοηθήσει τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τις διαφορές που υφίστανται μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα
  • καλλιεργήσει στους μαθητές δεξιότητες ζωής που θα τους επιτρέψουν να συμμετάσχουν αποτελεσματικά στο πρόγραμμα
  • βελτιώσει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών και τις γλωσσικές τους ικανότητες στη χρήση ξένων γλωσσών

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

  • υλοποίηση προγράμματος etwinning με το ίδιο θέμα
  • έρευνα των γνώσεων των μαθητών πάνω στην κλιματική αλλαγή
  • δημιουργία προωθητικού υλικού (ενημερωτικό φυλλάδιο)
  • δράσεις διάχυσης του προγράμματος και των αποτελεσμάτων του στην τοπική κοινότητα
  • δημιουργία ECOTEAMS και ERASMUS+ CORNERS στο σχολείο

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος  προβλέπεται η συμμετοχή 3 μαθητών/μαθητριών και των συνοδών τους σε LEARNING, TEACHING & TRAINING ACTIVITY (LTTA) στη Βουλγαρία, διάρκειας 7 ημερών. Στη δραστηριότητα θα συμμετέχουν ισάριθμες ομάδες από όλους τους εταίρους του προγράμματος.