Τελευταία νέα
1ο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ για μαθητές/τριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για το σχ.έτος 2020-21
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Διοργάνωση διαδικτυακού σεμιναρίου από το ΚΕΣΥ Φλώρινας: «Παιδί στο φάσµα του Αυτισµού. Ένταξη στο γενικό σχολείο»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Πρόσκληση συμμετοχής σε εκπαιδευτικά διαδικτυακά προγράμματα του Κ.Π.Ε. Γρεβενών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Πρόσκληση συμμετοχής σε εκπαιδευτικά διαδικτυακά προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του Κ.Π.Ε. Βελβεντού-Σιάτιστας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Ανασυγκροτήσεις συμβουλίων ΠΥΣΔΕ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Διευκρινίσεις για την εφαρμογή της διάταξης για τη συνέχιση της δυνητικής αργίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Ανασυγκροτήσεις συμβουλίων ΠΥΣΠΕ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Μετατάξεις στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Σελίδα 229 από 350
Νέα ΥΠΑΙΘ
-
12-05-25 Στους 68.788 ο αριθμός εισακτέων σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
May 12, 2025 | 10:56 am Read more... -
11-05-25 Σχεδόν 10.000 οι συμμετέχοντες στις Εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας για Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά και Ισπανικά - Σοφία Ζαχαράκη: Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσομμάθειας κερδίζει σε κύρος και αποδοχή, δεσμευόμαστε γ
May 11, 2025 | 14:40 pm Read more... -
09-05-25 Πρόγραμμα συνεντεύξεων υποψήφιων ιεροσπουδαστών για τη Σχολή Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών (Σ.Μ.Υ.Κ.) της Ριζαρείου Εκκλησιαστικής Σχολής, για το εκπαιδευτικό έτος 2025-2026
May 9, 2025 | 07:12 am Read more...