Τελευταία νέα
Παράταση υποβολής έργων στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Η Άσκηση είναι φάρμακο - Ελλάς» για μαθητές/τριες Δ.Ε. για το σχολικό έτος2020-2021.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Νέα προθεσμία συμμετοχών 10ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (Κοζάνη) - Σχ. Έτος 2020-2021
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Ψηφιακό Gamification: Μαθαίνω μαθηματικά παίζοντας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΚΕΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Ο σύνδεσμος που αντιστοιχεί στο Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου είναι https://saferinternet4kids.gr (αντί του https://saferinternet.gr)
Μετάταξη εκπαιδευτικών κατόχων διδακτορικού διπλώματος σε κατηγορία Ε.Δ.Ι.Π.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Δείτε το συνημμένο έγγραφο
Πλήρωση της κενούμενης θέσης Προϊσταμένου του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων της ΔΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας – Ολοκλήρωση διαδικασιών κύκλου κινητικότητας 2020
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Πρόσκληση για αποσπάσεις εξωτερικού και Φύλλο Μητρώου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Δείτε τα συνημμένα έγγραφα
Σελίδα 230 από 344
Νέα ΥΠΑΙΘ
-
23-02-25 Εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια) και τα Εκκλησιαστικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-26
Feb 23, 2025 | 09:40 am Read more... -
21-02-25 Προκήρυξη σχολικών αθλητικών δράσεων/δραστηριοτήτων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολικών μονάδων της ΠΔΕ Αττικής
Feb 21, 2025 | 14:26 pm Read more... -
21-02-25 Ενημέρωση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΑ, έτους 2025
Feb 21, 2025 | 10:57 am Read more...