Τελευταία νέα
Οδηγίες από το Υ.ΠΑΙ.Θ. για την Υλοποίηση Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με Σύγχρονη Μέθοδο Διδασκαλίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Στα συνημμένα αρχεία υπάρχουν Οδηγίες Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με Σύγχρονη Μέθοδο Διδασκαλίας.
Πιο συγκεκριμένα τα συνημμένα αρχεία περιέχουν τα εξής:
1. Το με αρ. πρωτ. 18942/18-03-2020 έγγραφο
2. Oδηγίες Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με Σύγχρονη Μέθοδο Διδασκαλίας (συνημμένο 18942 εγγράφου)
3. Q&A_ΥΠΑΙΘ_final (Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις)
4. Οδηγίες εγκατάστασης Webex για τον καθηγητή
5. Οδηγίες χρήσης Webex για τον καθηγητή
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κάντε κλικ στον παράκατω σύνδεσμο για να δείτε βίντεο σχετικά με οδηγίες χρήσης της Πλατφόρμας Τηλεκπαίδευσης
https://grafis.sch.gr/index.php/s/r3pEPJHhQnAS2Yf
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γενική Γραμματεία Α/θμιας, Β/θμιας Εκπαίδευσης & Ειδικής Αγωγής Υ.ΠΑΙ.Θ.
Συζητώντας και στηρίζοντας τα παιδιά και τους εφήβους για τον Covid -19: Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Δείτε το συνημμένο έγγραφο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Δελτίο Τύπου για τη συνάντηση εργασίας στο πλαίσιο του προγράμματος L.E.D.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: LED
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: «Συνάντηση Εργασίας στο πλαίσιο του προγράμματος LED για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας».
Τη Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020 πραγματοποιήθηκε στην Καστοριά η προγραμματισμένη συνάντηση εργασίας στο πλαίσιο του προγράμματος “LEADING THE WAY TO IMPROVE ENERGY EFFICIENCY IN PUBLIC SCHOOLS AND PROPAGATE THE USE OF RENEWABLE ENERGY SOURCES” – LED (2018-2020) ανάμεσα σε εκπροσώπους του κύριου δικαιούχου και των δικαιούχων του προγράμματος. Στο πρόγραμμα, το οποίο συντονίζει ο Εθνικός Οργανισμός Φυσικών Πόρων της Αλβανίας, συμμετέχει η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας μαζί με την Αναπτυξιακή Κοζάνης (ΑΝ.ΚΟ.) και τους δήμους Δρόπολης και Κορυτσάς Αλβανίας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν μεταξύ άλλων η πρόοδος των εργασιών, ζητήματα διαχείρισης και διοίκησης του έργου καθώς και διάδοσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος στο ευρύ κοινό. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2020 με την ενεργειακή αναβάθμιση σχολικού κτιρίου, τη δημιουργία πειραματικού εργαστηρίου και τον συντονισμό της καμπάνιας για την προώθηση της σημασίας των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Βασικός στόχος του προγράμματος, το οποίο χρηματοδοτείται από το Interreg IPA Cross-border Cooperation Programme “Greece-Albania 2014-2020”, είναι να συμβάλει στην πρόοδο στον τομέα της ενεργειακής απόδοσης των κτιρίων και της χρήσης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Επιμέρους στόχους του προγράμματος αποτελούν η ενημέρωση των μαθητών και πολιτών γενικότερα πάνω στο θέμα του προγράμματος και η δημιουργία δικτύων συνεργασίας για την εφαρμογή πολιτικών και πρακτικών εξοικονόμησης ενέργειας σε σχολικές μονάδες.
Από την Περιφερειακή Διεύθυνση
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας
Oδηγίες σχετικά με τα μέτρα πρόληψης κατά της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στις Σχολικές Μονάδες και φορείς που προσφέρουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Παρακαλούμε θερμά, να ενημερωθείτε ανοίγοντας το συνημμένο.
Δελτίο Τύπου για το Εργαστήριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του CTY Greece
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΠΕΚΕΣ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΠΕ 70 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ & ΠΕ 86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ε.Μ.Ε. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Εργαστήριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του CTY Greece, στις 7 Μαρτίου 2020, στο10ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς, με θέματα: «Χαρακτηριστικά μαθητών με υψηλές Ακαδημαϊκές Ικανότητες», «Στρατηγικές Διδασκαλίας για την Ενεργοποίηση των Μαθητών» και «Διαμορφωτική Αξιολόγηση της μάθησης»
Συνδιοργανωτές της ημερίδας ήταν το Center for Talented Youth Greece (Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά http://www.cty-greece.gr) με το CTY του Πανεπιστημίου Johns Hopkins, η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ70, ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής του ΠΕΚΕΣ Δυτ. Μακεδονίας και το παράρτημα της Ε.Μ.Ε. Καστοριάς και απευθύνθηκε σε εκπαιδευτικούς Α΄/θμιας και 2) Β΄/θμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03, ΠΕ04 και ΠΕ86,
Ο σκοπός του εργαστηρίου ήταν να επιμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί σε στρατηγικές διδασκαλίας και τεχνικές που μπορούν να ενσωματώσουν στα μαθήματά τους.
Πιο συγκεκριμένα, με βάση τις στρατηγικές που εφαρμόζονται στα εκπαιδευτικά προγράμματα του CTY εδώ και 35 χρόνια, οι επιμορφωτές του CTY Greece μοιράστηκαν πρακτικές ιδέες και διδακτικές τεχνικές που στοχεύουν στην ενίσχυση της συμμετοχής και του ενθουσιασμού των μαθητών καθώς και τεχνικές που επιτρέπουν την άτυπη αξιολόγηση της μάθησης. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου παρουσιάστηκαν τρόποι μεταφοράς των παραπάνω στρατηγικών σε μία τυπική σχολική τάξη, όπου συναντούμε μαθητές με διαφορετικό μαθησιακό προφίλ και ποικίλων ακαδημαϊκών δυνατοτήτων. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών με υψηλές ακαδημαϊκές ικανότητες και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αναγνωρίσουμε τέτοιους μαθητές στις τάξεις τους.
Οι ΣΕΕ ΠΕΚΕΣ Δυτ. Μακεδονίας και το παράρτημα Ε.Μ.Ε. Καστοριάς ευχαριστούν τους καθηγητές του Κολλεγίου Ανατόλια , Δρ Χάιδω Σαμαρά, Δρ Ανδρέα Ανέστη, κα Μίνα Καΐκη και κα Μαρία Μουχάγιερ για την άριστη συνεργασία, τη θετική διάθεση και την υψηλή παιδαγωγική αξία των δραστηριοτήτων που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της εργαστηριακής επιμόρφωσης και προσδοκούν σε ανάπτυξη μελλοντικών εκπαιδευτικών συνεργασιών με επίκεντρο τις σύγχρονες και αποτελεσματικές διδακτικές προσεγγίσεις για την καλλιέργεια της δημιουργικότητας των μαθητών της περιοχής μας.
Light Gallery cannot find your image path: images/synedrio_zyg_tzim!
Οι ΣΕΕ ΠΕΚΕΣ Δυτ. Μακεδονίας Η πρόεδρος της Ε.Μ.Ε Καστοριάς
Έλενα Ζυγούρη, ΠΕ 70 Μαρία Ρουσούλη
Δημήτρης Τζήμας, ΠΕ 86
Free Joomla Lightbox GalleryΥπενθύμιση για συμμετοχή εκπαιδευτικών ΠΕ86 σε ΚΠΠ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Σας υπενθυμίζουμε ότι με την αριθμ 30239/Δ2/28-02-2020 (ΑΔΑ:ΩΝΙΥ46ΜΤΛΗ-Ι9Ο) απόφαση της Υφυπουργού Σ. Ζαχαράκη (επισυνάπτεται) καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ86 οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στους κυρωμένους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης σχολικού έτους 2018-2019, οι οποίοι παραμένουν σε ισχύ σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 131407/Ε1/24.08.2019 Υ.Α. (Β΄ 3283, ΑΔΑ: 6Α0Ε4653ΠΣ-Ε66) και επιθυμούν να απασχοληθούν ως διδάσκοντες στην Υποστήριξη Πιστοποίησης για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής για το σχολικό έτος 2019-2020, με αμοιβές που αντιστοιχούν σε εκείνες των ωρομισθίων εκπαιδευτικών, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ακόλουθου συνδέσμου https://schools.espa.minedu.gov.gr/kpp από 03 Μαρτίου 2020 μέχρι και 10 Μαρτίου 2020 και ώρα 15:00.
Από την παρούσα διαδικασία εξαιρούνται όσοι έχουν ήδη προσληφθεί ως αναπληρωτές (πλήρους ή μειωμένου ωραρίου) κατά το τρέχον σχολικό έτος. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται όσοι, κατόπιν πρόσληψης, για οποιονδήποτε λόγο δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχουν παραιτηθεί, καθώς και εκείνοι των οποίων η πρόσληψη έχει ανακληθεί.
Επισημαίνεται ότι κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να απασχοληθεί σε περισσότερα από ένα τμήματα Υποστήριξης Πιστοποίησης ΚΠπ και σε περισσότερες από μια σχολικές μονάδες, προκειμένου να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερα τμήματα Υποστήριξης.
Πληροφορίες:
Αν Πασχαλίδου
Θ. Κανελλοπούλου
Κ. Δημητρακά
Τηλέφωνο: 210-3443422
210-3443010
210-3442879
Μήνυμα της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφίας Ζαχαράκη, για την 6η Μαρτίου, πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Κλείνουμε την πόρτα στη βία
Aγαπητά μας παιδιά,
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
Το σχολείο κλείνει την πόρτα στο φόβο και στη βία. Ανοίγουμε μια μεγάλη αγκαλιά αλληλεγγύης, σεβασμού, φιλίας, στήριξης και ευγενούς άμιλλας. Η μαθητική ζωή είναι μια συναρπαστική διαδρομή γνώσης, εξέλιξης και ολοκλήρωσης, που περνά μέσα από δυνατές σχέσεις κατανόησης και στήριξης.
Μαθαίνουμε να μοιραζόμαστε και να στηριζόμαστε. Σε αυτή τη διαδρομή κάθε αντιπαλότητα που εκδηλώνεται μα τρόπο επιθετικό και βίαιο δεν έχει θέση. Έχουμε χρέος όλοι μαζί να υψώσουμε ένα τοίχος σε κάθε συμπεριφορά που απομονώνει, πληγώνει και τραυματίζει παιδιά μέσα στο σχολείο, Να ανοίξουμε τα αυτιά μας και να ακούσουμε τον ψίθυρο , από την κραυγή του φόβου όσων δεν τολμούν να μιλήσουν. Έχουμε όμως και την ευθύνη να εντοπίσουμε και να αποτρέψουμε την επιθετικότητα όσων τολμούν να υπερβούν τα όρια. Όλες οι όψεις ενός προβλήματος απαιτούν εγρήγορση και συνεργασία όλης της σχολικής κοινότητας. Η σημερινή ημέρα δεν είναι ημέρα μόνο εκδηλώσεων είναι ημέρα χρέους και ευθύνης Είναι μια ημέρα συμμετοχής με ιδέες και καλές πρακτικές που θα ωφελήσουν τη σχολική κοινότητα για όλη τη σχολική χρονιά.
Το φαινόμενο της σχολικής βίας δεν είναι καινούργιο. Είναι ένα χρόνιο και νοσηρό φαινόμενο το οποίο διαταράσσει την παιδαγωγική διαδικασία στον πυρήνα της. Περιστατικά μέσα στα σχολεία υπογραμμίζουν ακόμα εντονότερα την ανάγκη άμεσης δράσης.
Γνωρίζουμε καλά ότι το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί με τρόπο μαγικό, αλλά και πιστεύουμε βαθιά ότι θα πρέπει να εκτοπιστεί από τα σχολεία μας. Γι’ αυτό προωθούμε ένα συνολικό σχέδιο δράσης απέναντι σε κάθε εκδήλωση εκφοβισμού και βίας στο σχολικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα:
- Ανταλλάσουμε εμπειρία με χώρες που εφάρμοσαν επιτυχημένες στρατηγικές αντιμετώπισης του εκφοβισμού και της βίας στα σχολεία όπως η Νορβηγία, η Ισπανία, η Φινλανδία, και είμαστε έτοιμοι να εφαρμόσουμε τις βέλτιστες σχετικές πρακτικές, προσαρμοσμένες στην ελληνική πραγματικότητα και ανάγκες.
- Εισάγουμε πιλοτικά ήδη από το νέο σχολικό έτος νέες θεματικές ενότητες στα σχολεία, που θα δίνουν έμφαση στον σεβασμό της προσωπικότητας του ατόμου, θα προάγουν την κριτική σκέψη, θα δίνουν την ευκαιρία στα παιδιά να εργάζονται σε ομάδες και θα καλλιεργούν στάσεις και συμπεριφορά έτσι ώστε να επιλέγουν να επιλύουν τις διαφορές τους μακριά από πρακτικές απειλής ή βίας.
- Συντάσσουμε τη διακήρυξη του σχολείου ενάντια στη βία, με δικαιώματα-υποχρεώσεις-καθήκοντα για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας: πλέον κάθε παράγοντας της σχολικής ζωής θα γνωρίζει τον ρόλο του ως προς την αντιμετώπιση του φαινομένου.
- Συστήνουμε επιτροπή ενάντια στον εκφοβισμό και στην ενδοσχολική βία με κύριο μέλημα την ασφάλεια και προστασία των μαθητών μας. Γινόμαστε μια εθνική ομάδα δράσης με στόχο να βελτιώσουμε το κλίμα σε όλα τα σχολεία.
- Σχεδιάζουμε ξανά το πλαίσιο ποινών με ένα δίκαιο και συνεκτικό τρόπο αλλά επιβραβεύουμε την προσπάθεια βελτίωσης της συμπεριφοράς μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
- Θέλουμε την ανοιχτή γραμμή με τους γονείς, την έγκαιρη ενημέρωση για τους κανόνες αλλά και την συχνή επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών.
- Ενθαρρύνουμε τη διοργάνωση ειδικών συζητήσεων και προγραμμάτων για την εκπαίδευση των μαθητών στον σεβασμό των δικαιωμάτων των άλλων κατά τη χρήση του Διαδικτύου και την αποφυγή της άσκησης βίας, των προσβολών και του εκφοβισμού που συμβαίνει μέσω αυτού (cyber bullying) καθώς και της σωστής χρήσης των social media.
- Προτείνουμε τον διαμεσολαβητή – συμμαθητή με ρόλο συμφιλιωτή μέσα από την πιλοτική εφαρμογή αντίστοιχων προγραμμάτων που ήδη εφαρμόζονται σε σχολεία της χώρας μας.
- Σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δρομολογούμε την επικαιροποίηση του σχετικού υλικού που δίνεται στους μαθητές μας, με ειδική προσαρμογή για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, με έμφαση στο ανανεωμένο πλέον ψηφιακό υλικό.
- Εισάγουμε τον θεσμό του «δασκάλου συμβούλου εμπιστοσύνης», στον οποίο θα μπορούν να απευθύνονται οι μαθητές ατομικά ή ομαδικά, συζητώντας προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όπως θέματα σχολικού εκφοβισμού.
- Σχεδιάζουμε προγράμματα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μας για πρόληψη και αποτροπή του σχολικού εκφοβισμού και της σχολικής βίας.
- Αυξάνουμε τον αριθμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών
Το πλέγμα αυτών των μέτρων είναι η αρχή μιας συνεχούς διαδικασίας αντιμετώπισης του φαινομένου στην οποία δεν χωρά επανάπαυση. Είμαστε όμως πεπεισμένοι ότι αποτελούν μία συνεκτική και αποτελεσματική στρατηγική, της οποίας τα αποτελέσματα θα φανούν σύντομα. Κάθε ένα από τα παραπάνω μέτρα μετά από ένα ικανό χρονικό διάστημα εφαρμογής θα αξιολογηθεί, και όσα μέτρα απέδωσαν θα ενδυναμωθούν και θα επεκταθούν, ενώ όσα κριθεί ότι δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα θα αντικατασταθούν από άλλα αποτελεσματικότερα. Σ’ αυτή την προσπάθεια θα χρειαστούμε τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας.
Σε συνεχή επαφή με τα σχολεία και την κοινωνία, και σε συμμαχία με τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς μας τους οποίους εμπιστευόμαστε, θέλουμε να εξασφαλίσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον σε όλες τις σχολικές μονάδες και για όλους τους μαθητές.
Είναι οι εκπαιδευτικοί μας αυτοί που έχουν την ξεχωριστή «υποχρέωση», αλλά κυρίως ευκαιρία να καλλιεργούν αυτό το περιβάλλον όπου η γνώση και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών θα απελευθερώσει τις δυνάμεις τους και θα τους δώσει και στο στάδιο της ενήλικης ζωής τις ευκαιρίες να ξεδιπλώσουν την δυναμική και την δημιουργικότητά τους. Ένα περιβάλλον που θα βοηθάει τα παιδιά να χτίσουν υγιείς και δυνατές σχέσεις φιλίας με τους συμμαθητές τους. Να μιλάνε γι’ αυτά που τους προβληματίζουν ή τους φοβίζουν. Ένα περιβάλλον απαλλαγμένο από κάθε σκιά
φόβου και βίας.
Δεν εφησυχάζουμε και δεν ανησυχούμε περισσότερο, βάζουμε την πρόληψη και την αποτροπή στην πρώτη γραμμή της δράσης μας. Οφείλουμε να το καταφέρουμε, και με σχέδιο και επιμονή, θα το καταφέρουμε.
Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Αναβολή προγραμματισμένης επιμορφωτικής συνάντησης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Σας ενημερώνουμε ότι η προγραμματισμένη επιμορφωτική συνάντηση InterCap Training Workshop δεν θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Μαρτίου 2020.
Η απόφαση αυτή λήφθηκε με βάση τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τη ραγαία εξάπλωση του κορονοϊού (COVID-19) και με απόλυτο σεβασμό στην αγωνία των συμμετεχόντων.
Θα ενημερωθείτε σχετικά με τη νέα ημερομηνία υλοποίησης της επιμορφωτικής συνάντησης στο μέλλον.
Από την Περιφερειακή Διεύθυνση
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δυτικής Μακεδονίας
Σελίδα 324 από 346
Νέα ΥΠΑΙΘ
-
07-03-25 Προκήρυξη Πανελλήνιων Αγώνων Αντισφαίρισης των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων (ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.), σχολικού έτους 2024-2025»
Mar 7, 2025 | 13:22 pm Read more... -
07-03-25 2η Τοπική Πρόσκληση υποψηφίων εκπαιδευτικών για κάλυψη κενών/κενούμενων θέσεων κλάδου ΠΕ71/ΠΕ70.ΕΑΕ - Δασκάλων ΕΑΕ και ΠΕ70 - Δασκάλων για δομές Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης σε σχ. μονάδες Δ/νσεων Αβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ
Mar 7, 2025 | 12:22 pm Read more... -
07-03-25 Διαθέσιμοι μέσω του gov.gr 10.500 τίτλοι σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Mar 7, 2025 | 11:40 am Read more...