Τελευταία νέα
Πόλοι Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΠΕΚΤΠΕ): Δυνατότητες αξιολόγησης στην e-me
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΔΕ
Δείτε το συνημμένο έγγραφο
Διάθεση εκπομπών της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης στον δικτυακό τόπο edutv
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Δείτε το συνημμένο έγγραφο
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - Φεστιβάλ με τίτλο: «ΝέΟΙ ΟΜΗΡίΔΕΣ»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός «Κουκλοπαίζουμε»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Δείτε το συνημμένο έγγραφο
Πόλοι Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΠΕΚΤΠΕ): Δυνατότητες αξιολόγησης στην η-τάξη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Πόλοι Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΠΕΚΤΠΕ): Δυνατότητες αξιολόγησης με Webex
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Υλοποίηση δράσης: “Τα σχολεία στέλνουν μήνυμα αγάπης”
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Ανακοινοποίηση: Eιδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ κλάδων ΠΕ23 & ΠΕ30
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Επισυνάπτεται:
α) το σχετικό Δελτίο Τύπου
β) ο ίδιος πίνακας excelμε τα 3 παραρτήματα της πρόσκλησης όπου στο Παρ Ι έχει γίνει η σχετική διόρθωση
γ) η ανακοινοποίηση της ειδικής πρόσκλησης των μελών ΠΕ23 & ΠΕ30 για δήλωση συγκεκριμένων σχολικών μονάδων γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης
Η διόρθωση στη λίστα επιλογών της αίτησης στο ΟΠΣΥΔ έχει ήδη γίνει.
Σελίδα 263 από 350
Νέα ΥΠΑΙΘ
-
14-05-25 Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακαδημαϊκού έτους 2025 - 2026 σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων
May 14, 2025 | 12:22 pm Read more... -
14-05-25 Έκδοση εγκυκλίου αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ
May 14, 2025 | 09:00 am Read more... -
14-05-25 Ανακοίνωση σχετικά με τις ενέργειες του ΥΠΑΙΘΑ στην υπόθεση εκδίκασης δυνητικής αργίας εκπαίδευτικού
May 14, 2025 | 06:57 am Read more...