Τελευταία νέα
Οδηγός Υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2020-2021» με κωδικό ΟΠΣ 5069632
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Οδηγός Υλοποίησης της Πράξης «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2020-2021» με κωδικό ΟΠΣ 5069864
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Οδηγός Υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2020-2021» με κωδικό ΟΠΣ 5069645
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Οδηγός Υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 2020-2021»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Οδηγός Υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2020- 2021 με κωδικό ΟΠΣ 5069633
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένα.
Οδηγός Υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2020-2021»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Πρόσκληση για ορισμό μελών των ΑΠΥΣΠΕ και ΑΠΥΣΔΕ Δυτικής Μακεδονίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Δείτε το συνημμένο έγγραφο
Πρόσκληση για ορισμό μελών των Π.Υ.Σ.Π.Ε. και Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Δυτικής Μακεδονίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες δειτε τα συνημμένα.
Σελίδα 266 από 316
Νέα ΥΠΑΙΘ
-
17-05-24 Παρουσιάστηκε το Ψηφιακό Σχολείο
May 17, 2024 | 10:36 am Read more... -
17-05-24 Κλήρωση για την εισαγωγή μαθητών και μαθητριών σε πειραματικά σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025
May 17, 2024 | 10:17 am Read more... -
16-05-24 Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
May 16, 2024 | 08:19 am Read more...