Τελευταία νέα
Ενημέρωση για την 9η Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα κατά της Διαφθοράς
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Δείτε το συνημμένο έγγραφο
Δελτίο Τύπου: Εναρκτήρια τηλεσυνάντηση στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “T-Games”
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: T-Games
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Επιμορφωτική συνάντηση Webex - eclass
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΚΕΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Διδάσκοντας μαθηματικά από απόσταση και τι αποκομίζουμε για τη δια ζώσης διδασκαλία τους
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΚΕΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Η 1η εγκύκλιος για την ολοκλήρωση της Δ’ Φάσης και προετοιμασίας υλοποίησης της Ε’ Φάσης του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας περιόδου 2020-2021
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Διδάσκοντας τα κλάσματα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΚΕΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Γνωστοποίηση Δημοσίευσης Κοινής Υπουργικής Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Ενημέρωση για ανάρτηση των εγγράφων που αφορούν στην ύλη και στις οδηγίες διδασκαλίας σχολικού έτους 2020_2021 στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Σελίδα 270 από 350
Νέα ΥΠΑΙΘ
-
09-05-25 Παράταση δηλώσεων - διανομής διδακτικών συγγραμμάτων εαρινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2024-2025
May 9, 2025 | 06:08 am Read more... -
08-05-1025 Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από ΕΒΠ και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2025-
May 8, 2025 | 10:54 am Read more... -
07-05-25 Επιπλέον 20 εκ. ευρώ για τη χρηματοδότηση 63 προτάσεων κοινών μεταπτυχιακών προγραμμάτων ελληνικών ΑΕΙ με διακεκριμένα ξένα πανεπιστήμια – Συνολικός προϋπολογισμός 81 εκατ. ευρώ
May 7, 2025 | 13:02 pm Read more...