ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Σας ενημερώνουμε ότι εγκρίνεται η διεξαγωγή του 35ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Πληροφορικής (ΠΔΠ) από την ΕΠΥ για το σχολικό έτος 2022-2023.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.

istoria politismoy
Η επιστημονική ένωση «Νέα Παιδεία» και το Ιόνιο Πανεπιστήμιο-Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας προκηρύσσουν Πανελλήνιο Διαγωνισμό για μαθητές/-τριες Γυμνασίου με θέμα: «Ιστορίες που αφηγούνται τα μνημεία του αρχαίου πολιτισμού».
Η κοινή θεματική και των τριών έργων είναι η σχέση του ανθρώπου με τα ζώα, μια σχέση διαχρονική που η αναπαράστασή της εμφανίζεται πολύ συχνά σε όλες τις μορφές της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ελεύθερη προσέγγιση της σχέσης αυτής  και η δημιουργική έκφραση των μαθητών/-τριών που αφηγούνται τις δικές τους ιστορίες, βασισμένες σε συγκεκριμένα έργα. Ειδικότερα, επιδιώκεται οι μαθητές/-τριες να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον οπτικό γραμματισμό, τον ψηφιακό γραμματισμό και τη δημιουργική γραφή.
 
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/-τριες (ατομική ή ομαδική συμμετοχή) των τριών τάξεων των Γυμνασίων στην Ελλάδα, την Κύπρο και στα σχολεία της Ομογένειας. 
Κάθε σχολείο μπορεί να λάβει μέρος με περισσότερα του ενός έργα, αν το επιθυμεί.
 
Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή έργων: Κυριακή, 7 Απριλίου 2023
 
Περισσότερες πληροφορίες καθώς και τα τρία έργα που θα λειτουργήσουν ως αφόρμηση θα βρείτε στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού και στα συνημμένα αρχεία: https://neapaideia-glossa.gr/contests/8/
 
Πληροφορίες στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 
 
ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Σας ενημερώνουμε για τον Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό λογοτεχνίας και ζωγραφικής σε Ελληνόφωνα και Ξενόγλωσσα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που διοργανώνει η Διεθνής Εταιρεία Φίλων Νίκου Καζαντζάκη.

 

Επισυνάπτεται η επιστολή και ο κανονισμός του διαγωνισμού.

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Σας ενημερώνουμε ότι δημοσιεύθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έκδοση με τίτλο «Κατευθυντήριες γραμμές για διδάσκοντες και εκπαιδευτικούς σχετικά με την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και την προώθηση του ψηφιακού γραμματισμού μέσω της εκπαίδευσης και της κατάρτισης» (Guidelines for teachers and educators on tackling disinformation and promoting digital literacy)

Οι οδηγίες είναι διαθέσιμες σε όλες τις επίσημες γλώσσες της Ε.Ε. και μπορείτε να τις βρείτε πατώντας εδώ: Publications OfficeEπισυνάπτεται η έκδοση στα ελληνικά.

Διαθέσιμο είναι επίσης σύντομο ενημερωτικό βίντεο με υπότιτλους και στα ελληνικά, το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ: video with subtitles

Yπάρχει επιπλέον στην αγγλική γλώσσα αρχείο με βασικές πληροφορίες σε μορφή factsheetκαι infographic.

Συνημμένα:
Download this file (73 - GUIDELINES_DIGITAL LITERACY_EL.pdf)73 - GUIDELINES_DIGITAL LITERACY_EL.pdf[ ]4811 kB
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Παράταση καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής περιλήψεων και πλήρους κειμένου:
29 Ιανουαρίου 2023: Αποστολή περιλήψεων (προφορικές ανακοινώσεις και προτάσεις υλοποίησης εργαστηρίων).
05 Φεβρουαρίου 2023: Ανακοινώσεις αποδοχής ή μη των προφορικών ανακοινώσεων και των εργαστηρίων από την Επιστημονική Επιτροπή.
05 Μαρτίου 2023: Αποστολή πλήρους κειμένου εισήγησης - Αξιολόγηση των κειμένων από δύο (2) κριτές.
18 και 19 Μαρτίου 2023: Πραγματοποίηση του Συνεδρίου

Υποκατηγορίες

nured logo

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) «Επιστήμες της Αγωγής: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση-Επιμόρφωση», ιδρύθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Το νέο μεταπτυχιακό εστιάζεται στο ζήτημα της Αξιολόγησης με τις πολλαπλές διαστάσεις του και στην εφαρμογή του στον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό και οικονομικό τομέα.

Για περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμη η ιστοσελίδα https://koin-pol-ekp.nured.uowm.gr/ και για ερωτήσεις στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.