Θέμα: Οδηγίες σχετικά με την προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας των εστιών των Α.Ε.Ι.

Σχετ.: α) Η με αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 20021/21-03-2020 ΚΥΑ (Β΄ 956) με θέμα: «Επιβολή του μέτρου της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών, νηπιαγωγείων, σχολικών μονάδων, ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, … για το χρονικό διάστημα από 21.3.2020 έως και 10.4.2020».

β) Η με αριθμ.. Δ1α/ΓΠ.οικ. 20035/22-03-2020 ΚΥΑ (Β΄ 987) με θέμα: «Επιβολή του μέτρου της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας τουριστικών καταλυμάτων συνεχούς λειτουργίας, στο σύνολο της Επικράτειας, για το χρονικό διάστημα από 23.3.2020 ή 26.3.2020, κατά περίπτωση, έως και 30.4.2020».

Με την με αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 20021/21-03-2020 Κοινή Υπουργική Απόφαση (Β΄956) επιβλήθηκε, για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας, η προσωρινή απαγόρευση της λειτουργίας των εστιών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της ημεδαπής για το χρονικό διάστημα από 25.3.2020 έως 10.4.2020.

Για την ορθή και ενιαία εφαρμογή του ως άνω μέτρου πρόληψης, οι διοικήσεις των Α.Ε.Ι., μέσω των αρμοδίων υπηρεσιών τους καλούνται να ενημερώσουν άμεσα και με κάθε πρόσφορο μέσο τους διαμένοντες στις εστίες ότι θα πρέπει να εκκενώσουν τα δωμάτιά τους, καθώς η λειτουργία των φοιτητικών εστιών διακόπτεται από την Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020.

Σε περίπτωση όπου υπάρχουν φοιτητές των Α.Ε.Ι. ή αλλοδαποί φοιτητές ή επισκέπτες των Α.Ε.Ι. που βρίσκονται στην Ελλάδα μέσω ευρωπαϊκών ή διεθνών προγραμμάτων ή συνεργασιών, οι οποίοι στεγάζονται σε εστίες των Α.Ε.Ι. ή σε ξενοδοχειακές μονάδες με κάλυψη της σχετικής δαπάνης από το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., και δεν δύνανται αποδεδειγμένα να διαμείνουν σε κατοικία στην ημεδαπή, δύνανται κατ΄ εξαίρεση να στεγαστούν σε τουριστικά καταλύματα, σε εφαρμογή της με αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 20035/22-03-2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β΄987).

Ειδικότερα, οι αρμόδιες υπηρεσίες των Α.Ε.Ι. οφείλουν να ενημερώσουν το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. σχετικά με το εάν υπάρχουν διαμένοντες, οι οποίοι αποδεδειγμένα δεν έχουν κατοικία εντός της ελληνικής επικράτειας, όπου δύνανται να διαμείνουν για όσο χρονικό διάστημα οι εστίες τελούν σε προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας.

Στην ως άνω κατηγορία εντάσσονται οι κάτωθι κατηγορίες υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

α) φοιτητές των Α.Ε.Ι., οι οποίοι διαμένουν ήδη σε εστία ή σε ξενοδοχειακή μονάδα, είναι ορφανοί από τους δύο γονείς τους, δεν διαθέτουν στην κυριότητα ή κατοχή τους κατοικία εντός της ελληνικής επικράτειας, και δεν έχουν εγγύτερο συγγενή ή άλλο πρόσωπο στην κατοικία του οποίου μπορούν να διαμείνουν προσωρινά.

β) αλλοδαποί/αλλογενείς φοιτητές των Α.Ε.Ι., οι οποίοι διαμένουν ήδη σε εστία ή σε ξενοδοχειακή μονάδα, και δεν διαθέτουν οι ίδιοι ή συγγενείς τους έως β΄ βαθμού στην κυριότητα ή κατοχή τους κατοικία εντός της ελληνικής επικράτειας.

γ) αλλοδαποί φοιτητές ή επισκέπτες των Α.Ε.Ι. που βρίσκονται προσωρινά στην Ελληνική Επικράτεια στο πλαίσιο ευρωπαϊκών ή διεθνών προγραμμάτων ή συνεργασιών.

Οι διοικήσεις των Α.Ε.Ι. παρακαλούνται όπως αποστείλουν σήμερα Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020, το αργότερο έως τις 16:00 εκτίμηση του συνολικού αριθμού αυτών που εντάσσονται στις ως άνω κατηγορίες, με σχετική αναφορά της πόλης που βρίσκεται η εστία ή η ξενοδοχειακή μονάδα στην οποία διαμένουν.

Παράλληλα, οι φοιτητές, οι οποίοι εντάσσονται σε μία από τις δύο πρώτες κατηγορίες και πληρούν τις ως άνω προϋποθέσεις, οφείλουν να υποβάλουν το αργότερο έως τις 24 Μαρτίου 2020, ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 πμ προς τον Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας του οικείου Α.Ε.Ι. σχετική υπεύθυνη δήλωσή του άρθρου 8 του ν. 1599/1986, στην οποία θα αναφέρουν σε ποια κατηγορία εντάσσονται και ότι πληρούν τις ανά περίπτωση οριζόμενες προϋποθέσεις.

Οι υπεύθυνες δηλώσεις των φοιτητών αξιολογούνται ως προς το περιεχόμενο τους από το Πρυτανικό Συμβούλιο του οικείου Α.Ε.Ι. εντός της ίδιας ημέρας, σύμφωνα με το τηρούμενο αρχείο της αρμόδιας υπηρεσίας του οικείου Α.Ε.Ι.. Εν συνεχεία κάθε Α.Ε.Ι. οφείλει να αποστείλει το αργότερο έως τις 24 Μαρτίου 2020, ημέρα Τρίτη και ώρα 18:00 προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., κατάλογο με τον συνολικό αριθμό των φοιτητών των Α.Ε.Ι (περιπτώσεις α΄ και β΄) και επισκεπτών των Α.Ε.Ι. που βρίσκονται στην Ελλάδα στο πλαίσιο ευρωπαϊκών ή διεθνών προγραμμάτων ή συνεργασιών (περίπτωση γ΄) για τους οποίους θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα στέγασης τους σε τουριστικά καταλύματα, τα προσωπικά τους στοιχεία και αναφορά της πόλης που βρίσκεται η εστία ή η ξενοδοχειακή μονάδα που διαμένουν.

Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τη με αριθμ. πρωτ. 113/12-03-2020 εγκύκλιο «Οδηγίες εφαρμογής της με αρ. πρωτ.Δ1α/ΓΠ.οικ. 16838/10-3-2020 ΚΥΑ στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα», η υποβολή των σχετικών δηλώσεων θα πρέπει να πραγματοποιείται αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρονικών μέσων, ενώ η υπεύθυνη δήλωση (e-dilosi) δύναται να πραγματοποιηθεί με τη διαδικασία που ορίζεται στο άρθρο εικοστό έβδομο της από 20.4.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 68).

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΙΓΑΛΑΚΗΣ

 

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί (Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.), που διορίστηκαν σε κενές οργανικές θέσεις σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α΄), και επιθυμουν να αναγνωρίσουν προϋπηρεσία, εφόσον εμπίπτει η προϋπηρεσία τους στις διατάξεις του άρθρου 7 του ν.4354/2015,  να προσκομίσουν στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης διορισμού τους τα εξής δικαιολογητικά, ήτοι:

Στο συνημμένο αρχείο περιέχονται οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Στα συνημμένα αρχεία  υπάρχουν Οδηγίες Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με Σύγχρονη Μέθοδο Διδασκαλίας. 

 

Πιο συγκεκριμένα τα συνημμένα αρχεία περιέχουν τα εξής:

1. Το με αρ. πρωτ. 18942/18-03-2020 έγγραφο

2. Oδηγίες Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με Σύγχρονη Μέθοδο Διδασκαλίας (συνημμένο 18942 εγγράφου)

3. Q&A_ΥΠΑΙΘ_final (Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις)

4. Οδηγίες εγκατάστασης Webex για τον καθηγητή

5. Οδηγίες χρήσης Webex για τον καθηγητή

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Κάντε κλικ στον παράκατω σύνδεσμο για να δείτε βίντεο σχετικά με οδηγίες χρήσης  της Πλατφόρμας Τηλεκπαίδευσης 

https://grafis.sch.gr/index.php/s/r3pEPJHhQnAS2Yf

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

Γενική Γραμματεία Α/θμιας, Β/θμιας Εκπαίδευσης & Ειδικής Αγωγής Υ.ΠΑΙ.Θ.

Δείτε το συνημμένο έγγραφο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

ΠΕΚΕΣ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΠΕ 70 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ & ΠΕ 86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ  Ε.Μ.Ε. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Εργαστήριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του CTY Greece, στις 7 Μαρτίου 2020, στο10ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς, με θέματα: «Χαρακτηριστικά μαθητών με υψηλές Ακαδημαϊκές Ικανότητες», «Στρατηγικές Διδασκαλίας για την Ενεργοποίηση των Μαθητών» και «Διαμορφωτική Αξιολόγηση της μάθησης»

Συνδιοργανωτές της ημερίδας ήταν το Center for Talented Youth Greece (Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά http://www.cty-greece.gr) με το CTY του Πανεπιστημίου Johns Hopkins, η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ70, ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής του ΠΕΚΕΣ Δυτ. Μακεδονίας και το παράρτημα της Ε.Μ.Ε. Καστοριάς και απευθύνθηκε σε εκπαιδευτικούς Α΄/θμιας και 2) Β΄/θμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03, ΠΕ04 και ΠΕ86,

Ο σκοπός του εργαστηρίου ήταν να επιμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί σε στρατηγικές διδασκαλίας και τεχνικές που μπορούν να ενσωματώσουν στα μαθήματά τους.

Πιο συγκεκριμένα, με βάση τις στρατηγικές που εφαρμόζονται στα εκπαιδευτικά προγράμματα του CTY εδώ και 35 χρόνια, οι επιμορφωτές του CTY Greece  μοιράστηκαν πρακτικές ιδέες και διδακτικές τεχνικές που στοχεύουν στην ενίσχυση της συμμετοχής και του ενθουσιασμού των μαθητών καθώς και τεχνικές που επιτρέπουν την άτυπη αξιολόγηση της μάθησης. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου παρουσιάστηκαν τρόποι μεταφοράς των παραπάνω στρατηγικών σε μία τυπική σχολική τάξη, όπου συναντούμε μαθητές με διαφορετικό μαθησιακό προφίλ και ποικίλων ακαδημαϊκών δυνατοτήτων. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί  είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών με υψηλές ακαδημαϊκές ικανότητες και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αναγνωρίσουμε τέτοιους μαθητές στις τάξεις τους.

Οι ΣΕΕ ΠΕΚΕΣ Δυτ. Μακεδονίας και το παράρτημα Ε.Μ.Ε. Καστοριάς ευχαριστούν τους καθηγητές του Κολλεγίου Ανατόλια , Δρ Χάιδω Σαμαρά, Δρ Ανδρέα Ανέστη, κα Μίνα Καΐκη και κα Μαρία Μουχάγιερ  για την άριστη συνεργασία, τη θετική διάθεση και την υψηλή παιδαγωγική αξία των δραστηριοτήτων που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της εργαστηριακής επιμόρφωσης και προσδοκούν σε ανάπτυξη μελλοντικών εκπαιδευτικών συνεργασιών με επίκεντρο τις σύγχρονες και αποτελεσματικές διδακτικές προσεγγίσεις για την καλλιέργεια της δημιουργικότητας των μαθητών της περιοχής μας.

Light Gallery cannot find your image path: images/synedrio_zyg_tzim! 

 

Οι  ΣΕΕ ΠΕΚΕΣ Δυτ. Μακεδονίας           Η πρόεδρος της Ε.Μ.Ε Καστοριάς

Έλενα Ζυγούρη, ΠΕ 70                                Μαρία Ρουσούλη                    

Δημήτρης Τζήμας, ΠΕ 86

Free Joomla Lightbox Gallery

Σας υπενθυμίζουμε ότι με την αριθμ 30239/Δ2/28-02-2020 (ΑΔΑ:ΩΝΙΥ46ΜΤΛΗ-Ι9Ο) απόφαση της Υφυπουργού Σ. Ζαχαράκη (επισυνάπτεται) καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ86 οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στους κυρωμένους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης σχολικού έτους 2018-2019, οι οποίοι παραμένουν σε ισχύ σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 131407/Ε1/24.08.2019 Υ.Α. (Β΄ 3283, ΑΔΑ: 6Α0Ε4653ΠΣ-Ε66) και επιθυμούν να απασχοληθούν ως διδάσκοντες στην Υποστήριξη Πιστοποίησης για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής για το σχολικό έτος 2019-2020, με αμοιβές που αντιστοιχούν σε εκείνες των ωρομισθίων εκπαιδευτικών, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ακόλουθου συνδέσμου https://schools.espa.minedu.gov.gr/kpp  από 03 Μαρτίου 2020 μέχρι και 10 Μαρτίου 2020 και ώρα 15:00.  

Από την παρούσα διαδικασία εξαιρούνται όσοι έχουν ήδη προσληφθεί ως αναπληρωτές (πλήρους ή μειωμένου ωραρίου) κατά το τρέχον σχολικό έτος. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται όσοι, κατόπιν πρόσληψης, για οποιονδήποτε λόγο δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχουν παραιτηθεί, καθώς και εκείνοι των οποίων η πρόσληψη έχει ανακληθεί.

Επισημαίνεται ότι κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να απασχοληθεί σε περισσότερα από ένα τμήματα Υποστήριξης Πιστοποίησης ΚΠπ και σε περισσότερες από μια σχολικές μονάδες, προκειμένου να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερα τμήματα Υποστήριξης.

 

Πληροφορίες:

Αν Πασχαλίδου

Θ. Κανελλοπούλου

Κ. Δημητρακά

Τηλέφωνο: 210-3443422

210-3443010

210-3442879

Συνημμένα:
Download this file (kpp_0.pdf)kpp_0.pdf[ ]0 kB

Κλείνουμε την πόρτα στη βία

 

Aγαπητά μας παιδιά,

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

Το σχολείο κλείνει την πόρτα στο φόβο και στη βία. Ανοίγουμε μια μεγάλη αγκαλιά αλληλεγγύης, σεβασμού, φιλίας, στήριξης και ευγενούς άμιλλας. Η μαθητική ζωή είναι μια συναρπαστική διαδρομή γνώσης, εξέλιξης και ολοκλήρωσης, που περνά μέσα από δυνατές σχέσεις κατανόησης και στήριξης.

Μαθαίνουμε να μοιραζόμαστε και να στηριζόμαστε. Σε αυτή τη διαδρομή κάθε αντιπαλότητα που εκδηλώνεται μα τρόπο επιθετικό και βίαιο δεν έχει θέση. Έχουμε χρέος όλοι μαζί να υψώσουμε ένα τοίχος σε κάθε συμπεριφορά που απομονώνει, πληγώνει και τραυματίζει παιδιά μέσα στο σχολείο, Να ανοίξουμε τα αυτιά μας και να ακούσουμε τον ψίθυρο , από την κραυγή του φόβου όσων δεν τολμούν να μιλήσουν. Έχουμε όμως και την ευθύνη να εντοπίσουμε και να αποτρέψουμε την επιθετικότητα όσων τολμούν να υπερβούν τα όρια. Όλες οι όψεις ενός προβλήματος απαιτούν εγρήγορση και συνεργασία όλης της σχολικής κοινότητας. Η σημερινή ημέρα δεν είναι ημέρα μόνο εκδηλώσεων είναι ημέρα χρέους και ευθύνης Είναι μια ημέρα συμμετοχής με ιδέες και καλές πρακτικές που θα ωφελήσουν τη σχολική κοινότητα για όλη τη σχολική χρονιά.

Το φαινόμενο της σχολικής βίας δεν είναι καινούργιο. Είναι ένα χρόνιο και νοσηρό φαινόμενο το οποίο διαταράσσει την παιδαγωγική διαδικασία στον πυρήνα της. Περιστατικά μέσα στα σχολεία υπογραμμίζουν ακόμα εντονότερα την ανάγκη άμεσης δράσης.

Γνωρίζουμε καλά ότι το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί με τρόπο μαγικό, αλλά και πιστεύουμε βαθιά ότι θα πρέπει να εκτοπιστεί από τα σχολεία μας. Γι’ αυτό προωθούμε ένα συνολικό σχέδιο δράσης απέναντι σε κάθε εκδήλωση εκφοβισμού και βίας στο σχολικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα:

  1. Ανταλλάσουμε εμπειρία με χώρες που εφάρμοσαν επιτυχημένες στρατηγικές αντιμετώπισης του εκφοβισμού και της βίας στα σχολεία όπως η Νορβηγία, η Ισπανία, η Φινλανδία, και είμαστε έτοιμοι να εφαρμόσουμε τις βέλτιστες σχετικές πρακτικές, προσαρμοσμένες στην ελληνική πραγματικότητα και ανάγκες.
  1. Εισάγουμε πιλοτικά ήδη από το νέο σχολικό έτος νέες θεματικές ενότητες στα σχολεία, που θα δίνουν έμφαση στον σεβασμό της προσωπικότητας του ατόμου, θα προάγουν την κριτική σκέψη, θα δίνουν την ευκαιρία στα παιδιά να εργάζονται σε ομάδες και θα καλλιεργούν στάσεις και συμπεριφορά έτσι ώστε να επιλέγουν να επιλύουν τις διαφορές τους μακριά από πρακτικές απειλής ή βίας.
  1. Συντάσσουμε τη διακήρυξη του σχολείου ενάντια στη βία, με δικαιώματα-υποχρεώσεις-καθήκοντα για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας: πλέον κάθε παράγοντας της σχολικής ζωής θα γνωρίζει τον ρόλο του ως προς την αντιμετώπιση του φαινομένου.
  1. Συστήνουμε επιτροπή ενάντια στον εκφοβισμό και στην ενδοσχολική βία με κύριο μέλημα την ασφάλεια και προστασία των μαθητών μας. Γινόμαστε μια εθνική ομάδα δράσης με στόχο να βελτιώσουμε το κλίμα σε όλα τα σχολεία.
  2. Σχεδιάζουμε ξανά το πλαίσιο ποινών με ένα δίκαιο και συνεκτικό τρόπο αλλά επιβραβεύουμε την προσπάθεια βελτίωσης της συμπεριφοράς μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
  1. Θέλουμε την ανοιχτή γραμμή με τους γονείς, την έγκαιρη ενημέρωση για τους κανόνες αλλά και την συχνή επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών.
  1. Ενθαρρύνουμε τη διοργάνωση ειδικών συζητήσεων και προγραμμάτων για την εκπαίδευση των μαθητών στον σεβασμό των δικαιωμάτων των άλλων κατά τη χρήση του Διαδικτύου και την αποφυγή της άσκησης βίας, των προσβολών και του εκφοβισμού που συμβαίνει μέσω αυτού (cyber bullying) καθώς και της σωστής χρήσης των social media.
  1. Προτείνουμε τον διαμεσολαβητή – συμμαθητή με ρόλο συμφιλιωτή μέσα από την πιλοτική εφαρμογή αντίστοιχων προγραμμάτων που ήδη εφαρμόζονται σε σχολεία της χώρας μας.
  1. Σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δρομολογούμε την επικαιροποίηση του σχετικού υλικού που δίνεται στους μαθητές μας, με ειδική προσαρμογή για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, με έμφαση στο ανανεωμένο πλέον ψηφιακό υλικό.
  1. Εισάγουμε τον θεσμό του «δασκάλου συμβούλου εμπιστοσύνης», στον οποίο θα μπορούν να απευθύνονται οι μαθητές ατομικά ή ομαδικά, συζητώντας προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όπως θέματα σχολικού εκφοβισμού.
  1. Σχεδιάζουμε προγράμματα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μας για πρόληψη και αποτροπή του σχολικού εκφοβισμού και της σχολικής βίας.
  1. Αυξάνουμε τον αριθμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών

 

 Το πλέγμα αυτών των μέτρων είναι η αρχή μιας συνεχούς διαδικασίας αντιμετώπισης του φαινομένου στην οποία δεν χωρά επανάπαυση. Είμαστε όμως πεπεισμένοι ότι αποτελούν μία συνεκτική και αποτελεσματική στρατηγική, της οποίας τα αποτελέσματα θα φανούν σύντομα. Κάθε ένα από τα παραπάνω μέτρα μετά από ένα ικανό χρονικό διάστημα εφαρμογής θα αξιολογηθεί, και όσα μέτρα απέδωσαν θα ενδυναμωθούν και θα επεκταθούν, ενώ όσα κριθεί ότι δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα θα αντικατασταθούν από άλλα αποτελεσματικότερα. Σ’ αυτή την προσπάθεια θα χρειαστούμε τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας.

 Σε συνεχή επαφή με τα σχολεία και την κοινωνία, και σε συμμαχία με τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς μας τους οποίους εμπιστευόμαστε, θέλουμε να εξασφαλίσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον σε όλες τις σχολικές μονάδες και για όλους τους μαθητές.

Είναι οι εκπαιδευτικοί μας αυτοί που έχουν την ξεχωριστή «υποχρέωση», αλλά κυρίως ευκαιρία να καλλιεργούν αυτό το περιβάλλον όπου η γνώση και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών θα απελευθερώσει τις δυνάμεις τους και θα τους δώσει και στο στάδιο της ενήλικης ζωής τις ευκαιρίες να ξεδιπλώσουν την δυναμική και την δημιουργικότητά τους. Ένα περιβάλλον που θα βοηθάει τα παιδιά να χτίσουν υγιείς και δυνατές σχέσεις φιλίας με τους συμμαθητές τους. Να μιλάνε γι’ αυτά που τους προβληματίζουν ή τους φοβίζουν. Ένα περιβάλλον απαλλαγμένο από κάθε σκιά

φόβου και βίας.

Δεν εφησυχάζουμε και δεν ανησυχούμε περισσότερο, βάζουμε την πρόληψη και την αποτροπή στην πρώτη γραμμή της δράσης μας. Οφείλουμε να το καταφέρουμε, και με σχέδιο και επιμονή, θα το καταφέρουμε.

 

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

 

 

Υποκατηγορίες

nured logo

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) «Επιστήμες της Αγωγής: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση-Επιμόρφωση», ιδρύθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Το νέο μεταπτυχιακό εστιάζεται στο ζήτημα της Αξιολόγησης με τις πολλαπλές διαστάσεις του και στην εφαρμογή του στον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό και οικονομικό τομέα.

Για περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμη η ιστοσελίδα https://koin-pol-ekp.nured.uowm.gr/ και για ερωτήσεις στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.