Τελευταία νέα
Πόλοι Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΠΕΚΤΠΕ): Δυνατότητες αξιολόγησης στην η-τάξη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Πόλοι Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΠΕΚΤΠΕ): Δυνατότητες αξιολόγησης με Webex
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Υλοποίηση δράσης: “Τα σχολεία στέλνουν μήνυμα αγάπης”
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Ανακοινοποίηση: Eιδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ κλάδων ΠΕ23 & ΠΕ30
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Επισυνάπτεται:
α) το σχετικό Δελτίο Τύπου
β) ο ίδιος πίνακας excelμε τα 3 παραρτήματα της πρόσκλησης όπου στο Παρ Ι έχει γίνει η σχετική διόρθωση
γ) η ανακοινοποίηση της ειδικής πρόσκλησης των μελών ΠΕ23 & ΠΕ30 για δήλωση συγκεκριμένων σχολικών μονάδων γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης
Η διόρθωση στη λίστα επιλογών της αίτησης στο ΟΠΣΥΔ έχει ήδη γίνει.
Οι νέες προκλήσεις στην καθημερινότητα των εκπαιδευτικών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Εργαλεία Διαμορφωτικής αξιολόγησης στο μάθημα των Μαθηματικών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΚΕΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
ΠΕΚΤΠΕ Καστοριάς: Δημιουργία εργασιών και ασκήσεων στην ηλεκτρονική τάξη e-class
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Επιμορφωτική τηλεδιάσκεψη για τους πρόσφυγες με θέμα "Εκπαίδευση παιδιών προσφύγων/μεταναστών - οπτικές και παρεμβάσεις"
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Σελίδα 208 από 295
Νέα ΥΠΑΙΘ
-
21-09-23 Τα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Sep 21, 2023 | 12:01 pm Read more... -
21-09-23 Ανακοίνωση βαθμολογίας των υποψηφίων των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ 2023
Sep 21, 2023 | 11:54 am Read more... -
20-09-23 Ζ. Μακρή: «Θεαματική αύξηση στους αριθμούς των προσφερόμενων θέσεων Μαθητείας στην επικράτεια»
Sep 20, 2023 | 15:34 pm Read more...