Τελευταία νέα
Έγκριση διεξαγωγής του εκπαιδευτικού προγράμματος των Special Olympics Hellas με τίτλο: «Play Unified.Learn Unified - Παίζουμε Μαζί, Μαθαίνουμε Μαζί» για μαθητές/-τριες Π.Ε. & Δ.Ε. της χώρας - σχ. έτος 2020-2021
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Ενημέρωση σχετικά με το 3ο Μαθητικό Συνέδριο Έρευνας και Επιστήμης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα των ΑμεΑ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Η μετάδοση της ημερίδας θα γίνει μέσω ΠΣΔ http://sch-streaming.eu
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Έγκριση διεξαγωγής του 1ου Μαθητικού Διαγωνισμού με τίτλο «Ελληνική Οικονομική Ολυμπιάδα» του Κέντρου Φιλελεύθερων Μελετών-Μάρκος Δραγούμης (ΚΕΦΙΜ) για το σχολικό έτος 2020-2021
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Επιμορφωτική συνάντηση για την e – class: εργαλεία αξιολόγησης και ανατροφοδότησης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΚΕΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.
Πρόσκληση παρακολούθησης κατάλληλων διδακτικών πρακτικών σύγχρονης και ασύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Ενημερωτικό Σημείωμα για Θέματα Μαθητείας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΜΑΘΗΤΕΙΑ
Δείτε το συνημμένο έγγραφο.
Έγκριση υλοποίησης εκπαιδευτικού προγράμματος Ολυμπιακή Παιδεία-Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.
Σελίδα 237 από 316
Νέα ΥΠΑΙΘ
-
17-05-24 Παρουσιάστηκε το Ψηφιακό Σχολείο
May 17, 2024 | 10:36 am Read more... -
17-05-24 Κλήρωση για την εισαγωγή μαθητών και μαθητριών σε πειραματικά σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025
May 17, 2024 | 10:17 am Read more... -
16-05-24 Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
May 16, 2024 | 08:19 am Read more...