1. Α’ Φάση (12 Σεπτέμβριου- 30 Οκτωβρίου): Αποστολή προκήρυξης διαγωνισμού μέσα από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στις σχολικές μονάδες.

2. Β’ Φάση (2 Νοεμβρίου – 18 Δεκεμβρίου ): Θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία οι συντονιστές καθηγητές/τριες κάθε σχολείου θα κληθούν να υποβάλουν την αίτηση ενδιαφέροντος συμμετοχής.

3. Γ’ Φάση (21 Δεκεμβρίου – 14 Φεβρουαρίου): Θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία η κάθε ομάδα θα κληθεί να υποβάλει και να οριστικοποιήσει την επιχειρηματική της ιδέα, το επιχειρηματικό σχέδιο (business plan), την τεκμηρίωση του αειφόρου προσανατολισμού και video με παρουσίαση του τελικού προϊόντος/υπηρεσίας. Μετά την υποβολή των απαντήσεών τους δεν θα έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν οποιαδήποτε απάντησή τους.

4. Δ’ Φάση (15 Φεβρουαρίου – 19 Μαρτίου): Αξιολόγηση των επιχειρηματικών προτάσεων και ανακοίνωση των επιχειρηματικών προτάσεων που προκρίθηκαν στην τελική φάση.

5. Ε’ Φάση (2 Απριλίου): Τελικός διαγωνισμός και βραβεύσεις.

 

Δείτε το συνημμένο έγγραφο