Διημερίδα «Η Λογοτεχνία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Κριτική και Προγράμματα Σπουδών» 20 Μαϊος 2021
Τα ψηφιακά εργαλεία εγγραφής οθόνης, επεξεργασίας video και ήχου και το podcast (ηχητική δημοσίευση) στην εκπαιδευτική διαδικασία 10 Μαϊος 2021
Προτάσεις επικαιροποίησης του θρησκευτικού μαθήματος από τον ΣΕΕ ΠΕ01 Θεσσαλίας 07 Μαϊος 2021
ΚΕΣΥ Φλώρινας - Διοργάνωση διαδικτυακού σεμιναρίου: Διαχείριση του πένθους στην εφηβική ηλικία 08 Απριλίου 2021
Διοργάνωση διαδικτυακού σεμιναρίου από το ΚΕΣΥ Φλώρινας: «Παιδί στο φάσµα του Αυτισµού. Ένταξη στο γενικό σχολείο» 31 Μαρτίου 2021
Δελτίο τύπου - 3η Θεματική ενότητα επιμορφωτικών σεμιναρίων 29 Μαρτίου 2021
ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΥΚΛΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΣΕΜIΝΑΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ - 1η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ “ΦΟΡΜΕΣ GOOGLE” 15 Μαρτίου 2021
Επιμορφωτικά σεμινάρια ΤΠΕ της ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας 12 Μαρτίου 2021
7ο Διεθνές Θερινό Πανεπιστήμιο Ελληνική Γλώσσα, Πολιτισμός και ΜΜΕ 08 Μαρτίου 2021
Δελτίο Τύπου Σεμιναρίων Μάρτιος-Απρίλιος 2021 03 Μαρτίου 2021
Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο για τις εφαρμογές της μικτής μάθησης (blended learning) στη διδακτική πρακτική School Education Gateway 26 Φεβρουαρίου 2021
ΚΕΣΥ Φλώρινας: Διοργάνωση διαδικτυακού σεμιναρίου 22 Φεβρουαρίου 2021
Καινοτόμες Δράσεις για τη βέλτιστη διαχείριση των προσφύγων και μεταναστών μαθητών σε σχολικές μονάδες της Π.Δ.Ε. Δυτικής Μακεδονίας 17 Φεβρουαρίου 2021
Διαδικτυακό σεμινάριο: Φωνολογική Επίγνωση και Πρώιμη αναγνωστική επάρκεια 15 Φεβρουαρίου 2021
Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση 21 Ιανουαρίου 2021
Πρόσκληση συμμετοχής σε διαδικτυακή επιμορφωτική εκδήλωση της ΠΔΕ Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: «COVID-19 και Εμβολιασμοί» 15 Ιανουαρίου 2021
Πρόσκληση σε διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο ΚΠΕ Χίου 14 Ιανουαρίου 2021
Διαδικτυακή ημερίδα καθηγητών / τριών Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06) των ΕΠΑ.Λ της Δυτικής Μακεδονίας 08 Ιανουαρίου 2021
Διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά της UNESCO 04 Ιανουαρίου 2021
Οι νέες προκλήσεις στην καθημερινότητα των εκπαιδευτικών 17 Δεκεμβρίου 2020