stelexon

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΥΜΕ

Την πλήρωση με επιλογή οκτακοσίων (800) θέσεων Συμβούλων Εκπαίδευσης και καλούμε τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν τα νόμιμα προσόντα να υποβάλουν σχετική αίτηση, συνοδευόμενη από τα αναγκαία δικαιολογητικά.

Οι αιτήσεις - δηλώσεις για τη συμμετοχή στην εν λόγω διαδικασία επιλογής υποβάλλονται ηλεκτρονικά, μαζί με τα ως άνω αναγκαία δικαιολογητικά, από 19-4-2022 έως 9-5-2022 και ώρα 23:59. Επισημαίνεται ότι μετά την οριστική υποβολή της αίτησης υποψηφιότητας δεν είναι δυνατή η τροποποίησή της.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.

ΙΚΥ

H καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων μετατίθεται έως και την 06η Μαΐου 2022.

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.) καλεί τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΠΕ 78), ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ (ΠΕ 80), ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ –ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ (ΠΕ 81), ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ (ΠΕ82), ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ (ΠΕ83), ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ (ΠΕ 84), ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ (ΤΕ 02.02) που επιθυμούν να αποσπαστούν στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης
Στρατηγικού Σχεδιασμού, Προγραμματισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υ.ΠΑΙ.Θ. να υποβάλουν αίτηση από 4-5-2022 έως και 14-5-2022.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Erasmus+

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας υποδέχτηκε εκπροσώπους από φορείς της επαρχίας Podlaskie στην Πολωνία για το διάστημα από τις 4 έως τις 8 Απριλίου 2022. Η επίσκεψή των εκπροσώπων πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εγκεκριμένου Διαπιστευμένου Σχεδίου κινητικότητας Erasmus+ του οργανισμού Perfect Project από την Εθνική Μονάδα Συντονισμού προγραμμάτων Erasmus+ στην Πολωνία. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η γνωριμία των επισκεπτών με την περιοχή μας και τα πολιτιστικά και ιστορικά χαρακτηριστικά της. Επίσης, είχαμε την ευκαιρία να προγραμματίσουμε με αποτελεσματικό τρόπο τις επισκέψεις των ομάδων μαθητών και καθηγητών που θα πραγματοποιηθούν το επόμενο διάστημα, με σκοπό να γνωρίσουν οι επισκέπτες το εκπαιδευτικό μας σύστημα, να πραγματοποιήσουν επισκέψεις σε σχολικές μονάδες και να γνωρίσουν τον πολιτιστικό και φυσικό πλούτο της περιοχής μας.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

ΕΥΧΕΣ
Συνημμένα:
Download this file (EASTER_2022.png)EASTER_2022.png[ ]4215 kB
ΚΠγ

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι από την  Τρίτη 12-4-2022 και διαρκεί έως και τη M.Τρίτη 19-4-2022 και ώρα 23.59 θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά αιτήσεις συμμετοχής των υποψηφίων για τις Εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Α’ εξεταστικής  περιόδου 2022.

ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Παρατείνεται έως 8 Μαΐου η υποβολή συμμετοχών στον Μαθητικό & Φοιτητικό Διαγωνισμό με θέμα «Κοζάνη 2030: Κλιματικά ουδέτερη και έξυπνη πόλη», που διοργανώνουν ο Δήμος Κοζάνης, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Η υποβολή των συμμετοχών/παραδοτέων μπορεί πλέον να γίνεται έως 8/5/2022 στην ηλεκτρονική φόρμα συμμετοχής http://bit.ly/smartkozani

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.

ΠΕΚΤΠΕ

Ευχαριστήριο μήνυμα του 2ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας  για την ενημέρωση και εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών της Α’ και B’ τάξης σε θέματα που βρίσκονται στην αιχμήτης τεχνολογίας. 

Συνημμένα:
Download this file (ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ-ΠΕΚΤΠΕ.pdf)ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ-ΠΕΚΤΠΕ.pdf[ ]181 kB

Υποκατηγορίες

nured logo

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) «Επιστήμες της Αγωγής: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση-Επιμόρφωση», ιδρύθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Το νέο μεταπτυχιακό εστιάζεται στο ζήτημα της Αξιολόγησης με τις πολλαπλές διαστάσεις του και στην εφαρμογή του στον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό και οικονομικό τομέα.

Για περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμη η ιστοσελίδα https://koin-pol-ekp.nured.uowm.gr/ και για ερωτήσεις στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.