ΠΕΚΤΠΕ

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, αξιοποιώντας τον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τεχνολογίας, Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Π.Ε.Κ.-Τ.Π.Ε.) Γρεβενών, θα υλοποιήσει το πρόγραμμα Erasmus+ DIG4Future- “Digital competencies, Inclusion and Growth for Future generations” για μαθητές που φοιτούν στα Γυμνάσια της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.

eresmus 2021-27

Eθνικός Oργανισμός Yποστήριξης eTwinning, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου σεσυνεργασία με το ΙΚΥ/ Εθνική Μονάδα Συντονισμού του Προγράμματος Erasmusοργανώνουν 

Διαδικτυακή Ημερίδα Ενημέρωσης-Πρόσκληση Erasmus+ 2023 με θέμα:“Πρόγραμμα Erasmus+, Βασική Δράση 2: θεωρητικό πλαίσιο, δυνατότητες και πρακτικές συμβουλές για την υποβολή αιτήσεων”

Ομιλητής είναι ο κ. Τάσος Μπάρμπας, Συντονιστής Βασικής Δράσης 2 στον Τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης και TCA Officer

Η ημερίδα θα γίνει διαδικτυακά την Τετάρτη18/01/2023, στις 13:30 – 15:00. 

Το link της διαδικτυακής αίθουσας είναι το:

Για τον ΕΟΥ eTwinning

Νίκος Τζιμόπουλος

eresmus 2021-27

Με τις επιτυχημένες δράσεις του eTwinning STEM 1.0, STEM 2.0 και STEM 3.0 εξοπλίσαμε σχεδόν 800 σχολεία με κιτ ρομποτικής και 3d εκτυπωτές, αλλά και υποστηρίξαμε τους εκπαιδευτικούς στην υλοποίηση έργων STEM – eTwinning και με την επιμόρφωσή τους. O Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning σχεδιάζει την συνέχεια της δράσης με το STEM 4.0, στοχεύοντας αυτή την φορά στην προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και διαφορετικότητας! 

Erasmus+

Τη Δευτέρα και Τρίτη 19 και 20 Δεκεμβρίου 2022 αντίστοιχα πραγματοποιήθηκε η τρίτη και τελευταία εταιρική συνάντηση μεταξύ των εταίρων στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (κωδικός προγράμματος: 2020-1-FR01-KA226-SCH-095287) με τίτλο “Media Smarts”.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το συνημμένο.

Free Joomla Lightbox Gallery
eresmus 2021-27

Σας ενημερώνουμε ότι η Εθνική Μονάδα της Φινλανδίας (FI01) διοργανώνει  σεμινάριο (Δραστηριότητα Συνεργασίας και Κατάρτισης), το οποίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και εκπαιδευτικούς και Διευθυντές/τριες σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (μαθητές/τριες ηλικίας 6-15 ετών). Το σεμινάριο αφορά τον Τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης, Βασική Δράση 1 και 2 και την προτεραιότητα Ένταξη και Πολυμορφία (2021-27) και πραγματοποιείται δια ζώσης   18 Απριλίου – 21 Απριλίου 2023, στο Mikkeli, της Φινλανδίας.

etwinning

Διαδικτυακή Ημερίδα Ενημέρωσης-Πρόσκληση Erasmus+ 2023 με θέμα: Βασική Δράση 1 (ΚΑ1) – Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης

O Eθνικός Oργανισμός Yποστήριξης eTwinning, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου σε συνεργασία με το ΙΚΥ οργανώνουν Διαδικτυακή Ημερίδα Ενημέρωσης-Πρόσκληση Erasmus+ 2023 με θέμα: Βασική Δράση 1 (ΚΑ1) – Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης.

Η ημερίδα θα γίνει διαδικτυακά την Πέμπτη, 15/12/2022, στις 13:30 – 15:00. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το link της διαδικτυακής αίθουσας είναι το: https://minedu-secondary.webex.com/meet/sch-events .

eresmus 2021-27

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τα συνημμένα.

Υποκατηγορίες

digitAll

Η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το School Education Gateway «Έρευνα για την ηλεκτρονική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση» η διαδικτυακή διδασκαλία αποτέλεσε πρακτική διδασκαλίας για πάνω από το 66% των εκπαιδευτικών και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αυτή η κατάσταση θα προκαλέσει αλλαγές στην εκπαίδευση στο μέλλον. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μια προκαταρκτική έρευνα μεταξύ δασκάλων, γονέων και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα, δείχνοντας ότι η πλειοψηφία των γονέων απέδωσε την ανάγκη για πρόσθετη υποστήριξη στην έλλειψη σαφών οδηγιών, στις χαμηλές ψηφιακές δεξιότητες και στην ανάγκη για κοινωνικές επαφές. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς έδωσαν έμφαση στην αυτονομία που προωθείται μέσω της διαδικτυακής μάθησης.

Πολλοί εκπαιδευτικοί και σχολεία προσπαθούν να προσφέρουν λύσεις συμπερίληψης όλων των μαθητών τους, αλλά το ψηφιακό περιεχόμενο και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απαιτούν νέες προσαρμογές και δεξιότητες. Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν υποστήριξη τόσο για την απόκτηση των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων για την εφαρμογή ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και για τη δημιουργία και οργάνωση αυτών των ψηφιακών μαθημάτων και περιεχομένου με τον πιο συμπεριληπτικό δυνατό τρόπο. Στόχος αυτού του έργου είναι να παρέχει καθοδήγηση και κατάρτιση στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας έως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην προσαρμογή του ψηφιακού περιεχομένου στους μαθητές τους με συγκεκριμένες μαθησιακές ανάγκες.

Οι πόροι του έργου θα επικεντρωθούν στην παιδαγωγική της συμπερίληψης και την προσαρμογή του περιεχομένου του διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού. Αρκετά έργα προσφέρουν πολύτιμους καταλόγους εργαλείων ή προωθούν ευκαιρίες δικτύωσης για όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα εκπαίδευσης πρόθυμα να μοιραστούν τους πόρους και τις καλές πρακτικές τους για τη διαδικτυακή εκπαίδευση.

 

Τα προϊόντα του έργου είναι τα παρακάτω:

  • Οδηγός για τις ανάγκες ψηφιακής προσαρμογής (Guide)
  • 50 Φύλλα πρακτικής προσαρμογής (Practical Adaptation Sheets)
  • Eργαλειοθήκη (toolbox)
  • 50 Εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials)
  • 10 Λίστες ελέγχου προσαρμογής (Adaptation Checklists)
  • 50 φύλλα εργασίας (Worksheets)

climateHope4sch

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχει ως εταίρος στο πρόγραμμα Erasmus+ “Climate Change in classroom and beyond” (από 01/09/2020 έως τις 31/08/2023).  Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης φορείς της Τουρκίας, Βουλγαρίας και Ιταλίας και συντονίστρια χώρα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο.

Με αφετηρία τη διαπίστωση ότι η κλιματική αλλαγή έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την οικονομία και την ανθρώπινη υγεία, καθώς και συμπεράσματα ερευνών σχετικά με τη θετική επίδραση της εκπαίδευσης πάνω στην καλλιέργεια θετικών συμπεριφορών των μαθητών σε περιβαλλοντικά θέματα, το πρόγραμμα “Culture Change in classroom and beyond” στοχεύει να:

  • καλλιεργήσει θετικές συμπεριφορές και να ωθήσει τους μαθητές να αναλάβουν ενεργή στάση στην προστασία του περιβάλλοντος
  • βοηθήσει τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τις διαφορές που υφίστανται μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα
  • καλλιεργήσει στους μαθητές δεξιότητες ζωής που θα τους επιτρέψουν να συμμετάσχουν αποτελεσματικά στο πρόγραμμα
  • βελτιώσει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών και τις γλωσσικές τους ικανότητες στη χρήση ξένων γλωσσών

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

  • υλοποίηση προγράμματος etwinning με το ίδιο θέμα
  • έρευνα των γνώσεων των μαθητών πάνω στην κλιματική αλλαγή
  • δημιουργία προωθητικού υλικού (ενημερωτικό φυλλάδιο)
  • δράσεις διάχυσης του προγράμματος και των αποτελεσμάτων του στην τοπική κοινότητα
  • δημιουργία ECOTEAMS και ERASMUS+ CORNERS στο σχολείο

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος  προβλέπεται η συμμετοχή 3 μαθητών/μαθητριών και των συνοδών τους σε LEARNING, TEACHING & TRAINING ACTIVITY (LTTA) στη Βουλγαρία, διάρκειας 7 ημερών. Στη δραστηριότητα θα συμμετέχουν ισάριθμες ομάδες από όλους τους εταίρους του προγράμματος.